Διόδια
Τζάμπα κατανάλωσαν τόσο μελάνι οι γραφίδες του συστήματος και άδικα ξελαρυγγιαζόταν στα χαζοκούτια οι μαρκουτσοφόροι υπηρέτες της καθεστηκυίας τάξης ξερνώντας την χολή τους ενάντια στο κίνημα ππου έχει ξεσπάσει ενάντια στα διόδια και στην γενικότερη ακρίβεια που μαστίζει την ελληνική κοινωνία.
Απ’ τον Πρετέντερη που έσκιζε τα ρούχα του γιατί οι πολίτες «δεν μπορούν να μην πληρώνουν διόδια γιατί έτσι τους γουστάρει» μέχρι τον Alexi Παπαχαλά που κινδυνολογούσε επικαλούμενος ότι «Αν υιοθετήσουμε την άποψη της Αριστεράς να μην πληρώνουμε ΔΕΗ, διόδια, ΟΤΕ και τις δόσεις στις τράπεζες, ο δρόμος προς τη χρεοκοπία θα είναι σύντομος και βέβαιος», η γιγάντωση του κινήματος ενάντια στα διόδια είχε τρομοκρατήσει πολλούς και κύρια την κυβέρνηση.
Βρήκαν λοιπόν τον τρόπο το κίνημα της ανυπακοής να μην πάρει διαστάσεις. Σ’ αυτή την κατεύθυνση υλοποιείται μια μεθόδευση που σύμφωνα με τους κυβερνητικούς σχεδιασμούς θα έχει και «την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο».
Διαβάζουμε από καθημερινή εφημερίδα:
"Το «κίνημα των διοδίων και του δεν πληρώνω» έχει διογκωθεί και η κυβέρνηση εμφανίζεται
προβληματισμένη, γι’ αυτό σύμφωνα με δημοσιεύματα έχει καλέσει τους εργολάβους για επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων με βασικό άξονα τη μείωση του κόστους των διοδίων με αντάλλαγμα την επέκταση της σύμβασης εκμετάλλευσης.
Στο πλαίσιο αυτό, ο επικεφαλής του τμήματος έργων παραχώρησης της γαλλικής Vinci κ. Louis Roch
Burgard με δηλώσεις του σε ξένο ειδησεογραφικό πρακτορείο παραδέχθηκε ότι η εταιρία του που συμμετέχει στα υπό κατασκευή τμήματα του εθνικού οδικού δικτύου Ελευσίνα - Τσακώνα (Ολυμπία Οδός) και Μαλλιακός - Κλειδί (Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου) βρίσκεται σε συζητήσεις με την πολιτική ηγεσία για επαναδιαπραγμάτευση των όρων των σχετικών συμβάσεων.
Στην προοπτική αυτή δεν φαίνεται να διαφωνούν οι εταιρίες, οι οποίες γνωρίζουν πως ακόμη και αν
κινηθούν δικαστικά το... ταμείο τους θα είναι μείον στο τέλος και έτσι όλα δείχνουν ότι θα δεχθούν να μειώσουν τις τιμές των διοδίων. Η κυβέρνηση θέλει τώρα να επιτύχει την αλλαγή των συμβάσεων που υπογράφηκαν το 2007. Στόχος είναι οι νέες συμβάσεις και άρα οι μειώσεις στα διόδια να ισχύσουν
από τον ερχόμενο Μάρτιο, κι όλα δείχνουν ότι η μείωση των διοδίων θα ξεκινήσει απ' τη γέφυρα του Ρίου, όπου το αντίτιμο των 12,20 χαρακτηρίζεται «ιδιαιτέρως αλμυρό»".
Τι βλέπουμε λοιπόν μ’ αυτή την εξέλιξη; Ότι ένας μαζικός και δυναμικός αγώνας μπορεί να φέρει αποτέλεσμα αρκεί τώρα το κίνημα που υπάρχει και καθημερινά παίρνει μεγαλύτερες διαστάσεις κατά της ακρίβειας να μην εγκλωβιστεί στις άθλιες μεθοδεύσεις της κυβέρνησης που έχει σκοπό να ρίξει στάχτη στα μάτια του κόσμου.
Απ’ τον Πρετέντερη που έσκιζε τα ρούχα του γιατί οι πολίτες «δεν μπορούν να μην πληρώνουν διόδια γιατί έτσι τους γουστάρει» μέχρι τον Alexi Παπαχαλά που κινδυνολογούσε επικαλούμενος ότι «Αν υιοθετήσουμε την άποψη της Αριστεράς να μην πληρώνουμε ΔΕΗ, διόδια, ΟΤΕ και τις δόσεις στις τράπεζες, ο δρόμος προς τη χρεοκοπία θα είναι σύντομος και βέβαιος», η γιγάντωση του κινήματος ενάντια στα διόδια είχε τρομοκρατήσει πολλούς και κύρια την κυβέρνηση.
Βρήκαν λοιπόν τον τρόπο το κίνημα της ανυπακοής να μην πάρει διαστάσεις. Σ’ αυτή την κατεύθυνση υλοποιείται μια μεθόδευση που σύμφωνα με τους κυβερνητικούς σχεδιασμούς θα έχει και «την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο».
Διαβάζουμε από καθημερινή εφημερίδα:
"Το «κίνημα των διοδίων και του δεν πληρώνω» έχει διογκωθεί και η κυβέρνηση εμφανίζεται
προβληματισμένη, γι’ αυτό σύμφωνα με δημοσιεύματα έχει καλέσει τους εργολάβους για επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων με βασικό άξονα τη μείωση του κόστους των διοδίων με αντάλλαγμα την επέκταση της σύμβασης εκμετάλλευσης.
Στο πλαίσιο αυτό, ο επικεφαλής του τμήματος έργων παραχώρησης της γαλλικής Vinci κ. Louis Roch
Burgard με δηλώσεις του σε ξένο ειδησεογραφικό πρακτορείο παραδέχθηκε ότι η εταιρία του που συμμετέχει στα υπό κατασκευή τμήματα του εθνικού οδικού δικτύου Ελευσίνα - Τσακώνα (Ολυμπία Οδός) και Μαλλιακός - Κλειδί (Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου) βρίσκεται σε συζητήσεις με την πολιτική ηγεσία για επαναδιαπραγμάτευση των όρων των σχετικών συμβάσεων.
Στην προοπτική αυτή δεν φαίνεται να διαφωνούν οι εταιρίες, οι οποίες γνωρίζουν πως ακόμη και αν
κινηθούν δικαστικά το... ταμείο τους θα είναι μείον στο τέλος και έτσι όλα δείχνουν ότι θα δεχθούν να μειώσουν τις τιμές των διοδίων. Η κυβέρνηση θέλει τώρα να επιτύχει την αλλαγή των συμβάσεων που υπογράφηκαν το 2007. Στόχος είναι οι νέες συμβάσεις και άρα οι μειώσεις στα διόδια να ισχύσουν
από τον ερχόμενο Μάρτιο, κι όλα δείχνουν ότι η μείωση των διοδίων θα ξεκινήσει απ' τη γέφυρα του Ρίου, όπου το αντίτιμο των 12,20 χαρακτηρίζεται «ιδιαιτέρως αλμυρό»".
Τι βλέπουμε λοιπόν μ’ αυτή την εξέλιξη; Ότι ένας μαζικός και δυναμικός αγώνας μπορεί να φέρει αποτέλεσμα αρκεί τώρα το κίνημα που υπάρχει και καθημερινά παίρνει μεγαλύτερες διαστάσεις κατά της ακρίβειας να μην εγκλωβιστεί στις άθλιες μεθοδεύσεις της κυβέρνησης που έχει σκοπό να ρίξει στάχτη στα μάτια του κόσμου.
Σχόλια