Τζάμπα το κάνουν;
Πριν καιρό σχολιάζαμε την υφυπουργό Παιδείας Εύη Χριστοφυλοπούλου, όταν την είχαμε συναντήσει σαν διαφημίστρια πολυεθνικής εταιρείας.
Στον ίδιο ακριβώς ρόλο βλέπουμε σήμερα και τον υπουργό ανάπτυξης Μ. Χρυσοχοϊδη.
Διαβάζουμε, λοιπόν σε Δελτίο Τύπου του υπουργείου του: «Σε μειώσεις τιμών που φτάνουν μέχρι και το 8,4% σε 37 κωδικούς αναψυκτικών έχει προχωρήσει η εταιρεία Cova-colaΤρία Εψιλον, στο πλαίσιο της Πρωτοβουλίας Ευθύνης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης που έχει αναλάβει ο υπουργός Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, κ. Μιχάλης Χρυσοχοϊδης από το Δεκέμβριο του 2010. Οι μειώσεις αφορούν στα προϊόντα αναψυκτικών (Coca-cola, Coca-cola light, Coca-cola zepo, Sprite, Fanta), εστιάζοντας κυρίως στις οικογενειακές συσκευασίες, τις οποίες, κατά μέσο όρο, διαθέτει φθηνότερα κατά 7,23%».
Και αναρωτιόμαστε: Τα κυβερνητικά στελέχη που έχουν μεταβληθεί σε πλασιέ πολυεθνικών, τζάμπα το κάνουν;;
Σχόλια