Το Νεο(φιλελεύθερο) Λύκειο
- καλλικρατικές συγχωνεύσεις, υποβιβασμοί και λουκέτα στα σχολεία,
- διάλυση 50 εκπαιδευτικών οργανισμών, ανάμεσα στους οποίους ο ΟΣΚ (προς δόξαν των ΣΔΙΤ ή αποχαιρέτα τη σχολική αίθουσα που ήξερες)) και ο ΟΕΔΒ (με παραχώρηση του ψηφιακού βιβλίου στην ιδιωτική πρωτοβουλία μετά από κοινοτική επιδότηση),
- απόλυτη ελαστικοποίηση στις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών (αναπληρωτές κανονικού ωραρίου, αναπληρωτές μειωμένου, ωρομίσθιοι και ΕΣΠΑτζήδες,
- ολοήμερο παιδοφυλακτήριο στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, με όρους αναντάμ μπαμπανταμ στο πρόγραμμα, τους εκπαιδευτικούς, τις υποδομές και τη σίτιση.
- νέο διοικητικό μοντέλο του υπερδιευθυντή και του ισοπεδωμένου συλλόγου,
- καλλικρατική κατάτμηση του ενιαίου της εκπαίδευσης και ‘αποκέντρωση’ του τύπου ‘βγάλτε τα πέρα μόνοι σας’,
- δρομολογούμενη, στην πράξη πια, ‘αξιολόγηση» της σχολικής μονάδας και του εκπαιδευτικού,
- δραματική κατρακύλα του προϋπολογισμού για την παιδεία, από το 3,1 στο 2,7%.
- διάλυση 50 εκπαιδευτικών οργανισμών, ανάμεσα στους οποίους ο ΟΣΚ (προς δόξαν των ΣΔΙΤ ή αποχαιρέτα τη σχολική αίθουσα που ήξερες)) και ο ΟΕΔΒ (με παραχώρηση του ψηφιακού βιβλίου στην ιδιωτική πρωτοβουλία μετά από κοινοτική επιδότηση),
- απόλυτη ελαστικοποίηση στις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών (αναπληρωτές κανονικού ωραρίου, αναπληρωτές μειωμένου, ωρομίσθιοι και ΕΣΠΑτζήδες,
- ολοήμερο παιδοφυλακτήριο στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, με όρους αναντάμ μπαμπανταμ στο πρόγραμμα, τους εκπαιδευτικούς, τις υποδομές και τη σίτιση.
- νέο διοικητικό μοντέλο του υπερδιευθυντή και του ισοπεδωμένου συλλόγου,
- καλλικρατική κατάτμηση του ενιαίου της εκπαίδευσης και ‘αποκέντρωση’ του τύπου ‘βγάλτε τα πέρα μόνοι σας’,
- δρομολογούμενη, στην πράξη πια, ‘αξιολόγηση» της σχολικής μονάδας και του εκπαιδευτικού,
- δραματική κατρακύλα του προϋπολογισμού για την παιδεία, από το 3,1 στο 2,7%.
Σχόλια