Εισβολή ανδρών της ομάδας ΔΙΑΣ στην ΑΣΟΕΕ την μέρα των φοιτητικών εκλογών

astunomia.jpg
Εισβολή ανδρών των ομάδων ΔΙΑΣ πραγματοποιήθηκε χθες στις 00:30 στην ΑΣΟΕΕ και ενώ βρίσκονταν σε εξέλιξη διαδικασίες των φοιτητικών εκλογών. Τριάντα μηχανές της ομάδας ΔΕΛΤΑ εισέβαλαν στον προαύλιο χώρο ενώ στην συνέχεια άνδρες των ΔΙΑΣ μπήκαν στο κτίριο της ΑΣΟΕΕ έσπασαν τραπεζάκια των φοιτητικών παρατάξεων και τραμπούκιζαν τους φοιτητές. Ένας φοιτητής τραυματίστηκε ελαφρά και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για τις πρώτες βοήθειες. Την ώρα που συνέβαινε αυτό από τον ασύρματο τους ακουγόταν ο διοικητής που προσπαθούσε να τους "μαζέψει". Καταγγελίες για την αναιτιολόγητη φασιστικού τύπου επίθεση κατά τη διάρκεια μιας δημοκρατικής θεσμοθετημένης διαδικασίας έχουν ήδη γίνει από φοιτητικούς συλλόγους και παρατάξεις ενώ οι πρώτες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για αυτόνομο πυρήνα μέσα στις ομάδες ΔΙΑΣ.
Ανάλογη ήταν η κατάσταση σχετικά με την κινητοποίηση της αστυνομίας και στην Θεσσαλονίκη. Χαρακτηριστικό είναι ότι χθες στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και ενώ ήταν σε εξέλιξη η διαδικασία της καταμέτρησης τουλάχιστον 15 άνδρες της ασφάλειας είχαν παραταχθεί απέναντι από το Πανεπιστήμιο και παρακολουθούσαν τους φοιτητές. Ιδιαίτερα προκλητική ήταν συνολικά η κινητοποίηση της αστυνομίας χθες και στην Θεσσαλονίκη ενώ πολλοί αναρωτιούνται αν έχει ξεκινήσει το "Σπουδαστικό της Ασφάλειας"
To Δ..Σ του φοιτητικού συλλόγου της ΑΣΟΕΕ καταγγέλλει την κρατική καταστολή και την τρομοκρατία με αφορμή το χθεσινό γεγονός τονίζοντας τα εξής: "Σήμερα το βράδυ 16 προς 17 Μαΐου, Δελτάδες και Διάδες εισέβαλαν από την κεντρική πόρτα του Πανεπιστημίου. Πέταξαν τραπέζια και καρέκλες σε φοιτητές. Φοιτητής χτυπήθηκε εκτός του Πανεπιστημίου στη γωνία Αντωνιάδου και Πατησίων και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με βαριά τραύματα. Καταδικάζουμε την κρατική καταστολή και τρομοκρατία που το τελευταίο διάστημα έχει ενταθεί με αποκορύφωμα το σημερινό γεγονός."

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανεμογεννήτριες: Μικρό όφελος - μεγάλη καταστροφή λένε τώρα οι επιστήμονες.

Σχόλιο