Πρώην υποψήφιος βουλευτής της Χρυσής Αυγής "καίει" το νεοναζιστικό κόμμα.
Νέα
κατάθεση φωτιά πρώην στελέχους της Χρυσής Αυγής, που δίνει στοιχεία για
τον τρόπο λειτουργίας και δράσης της οργάνωσης έχουν πλέον στα χέρια
τους οι ανακρίτριες Ιωάννα Κλάπα και Μαρία Δημητροπούλου που χειρίζονται
την υπόθεση.
Ο
μάρτυρας, πρώην υψηλόβαθμο στέλεχος του κόμματος και υποψήφιος
βουλευτής της, σύμφωνα με πληροφορίες προσήλθε αυθορμήτως στις
δικαστικές αρχές και εισέφερε επωνύμως στοιχεία για την υπόθεση της
Χρυσής Αυγής.
Ο πρώην χρυσαυγίτης καίει τον ΝίκοΜιχαλολιάκο – καταγγέλλει ότι ο
ίδιος ο αρχηγός είχε πλήρη εποπτεία και γνώση της εγκληματικής δράσης
των μελών του κόμματος – αλλά και τα υπόλοιπα υψηλόβαθμα στελέχη,
αναφερόμενος – μεταξύ άλλων – στις βίαιες μεθόδους που χρησιμοποιούσαν
τα μέλη της Χρυσής Αυγής για να πραγματοποιήσουν τους σκοπούς τους.
Ο μάρτυρας μίλησε και για τις απειλές που δέχεται από τότε που αποχώρησε από τη Χρυσή Αυγή.
Τα κυριότερα αποσπάσματα της κατάθεσης :
«-Ήμουν
μέλος από το 2005 μέχρι τον Δεκέμβριο του 2013. Μετείχα ως υποψήφιος
στις Εθνικές εκλογές Μαΐου και Ιουνίου του 2012. Η ιδεολογία του Λαϊκού
Συνδέσμου Χρυσή Αυγή είναι ο Εθνικοσοσιαλισμός. Στη ΧΑ μπήκα με πλήρη
συνείδηση τις ξεκάθαρα εθνικοσοσιαλιστικής ιδεολογίας της , της οποίας
θερμός θιασώτης ήμουν και εγώ.
-
Η Χρυσή Αυγή αγωνίζεται για την επικράτηση των ιδεών και αρχών
του Εθνικοσοσιαλισμούκαι συνακόλουθα για τη δημιουργία ενός
Εθνικοσοσιαλιστικού Κράτους με σημείο αναφοράς τη μεσοπολεμική Γερμανία,
Τελικός σκοπός είναι η δημιουργία ενός μονοκομματικού καθεστώτος στο
οποίο κράτος και κόμμα θα ταυτίζονται και το πρώτο θα τελεί υπό τις
εντολές του δεύτερου. Η επικράτηση του καθεστώτος αυτού θα γινόταν με
την εξάπλωση και τη διάδοση των ιδεών του κόμματος στην κοινωνία και με
την κατά το μέτρο του δυνατού διείσδυση σε κρατικούς θεσμούς, δηλαδή
στην αστυνομία και τον στρατό.
ΕΡ: Ποιες ήταν οι μέθοδοι πραγματοποίησης αυτού του στόχου;
ΑΠ:
Εκτός από τις συνηθισμένες μεθόδους που χρησιμοποιούν όλα τα κόμματα,
δηλαδή την χρήση προπαγανδιστικού εντύπου και ηλεκτρονικού κομματικού
υλικού, πολλές φορές η βία ήταν το μέσο για την πραγμάτωση των σκοπών.
Για παράδειγμα από τη στιγμή που το κράτος, όπως θα επιθυμούσε η ΧΑ δεν
προέβαινε σε απέλαση των μεταναστών κάθε μέσο που θα τους έκανε τη ζωή
δύσκολη , όχι απλά ήταν δεκτό αλλά επιβαλλόταν για το καλό του έθνους.
-....Δεν
ήμουν ποτέ παρών να δοθεί ρητή εντολή για επίθεση πλην όμως υπήρχε η
γενικότερη άποψη ότι όταν εμείς επιτεθούμε σε αλλοδαπούς όχι μόνο δε θα
υφιστάμεθα οποιαδήποτε συνέπεια αλλά αντίθετα θα επιβραβευόμασταν.
Εξάλλου οι επιθέσεις αυτές αποτελούσαν ένα είδος παρασήμου.
-Για
να μετέχεις σε βίαιες ενέργειες πρέπει πρώτα να ενταχθείς σε έναν
πυρήνα για να έχεις την κάλυψη των στελεχών ΧΑ. Η Ιεραρχία ήταν το μέλος
στον πυρηνάρχη, ο πυρηνάρχης στον περιφερειάρχη , αυτός αν είναι μέλος
Πολιτικού Συμβουλίου απευθείας στον αρχηγό, αν δεν είναι σε κάποιο μέλος
του Π.Σ και εκείνος θα απευθυνόταν στον αρχηγό.
-ΕΡ: Για τις δηλώσεις Μιχαλολιάκου κι στελεχών πως καταδικάζουν κάθε μορφή βίας, τι λέτε;
ΑΠ: Θεωρώ αστείο ακόμα και να απαντήσω στην ερώτηση αυτή. Είναι εντελώς υποκριτικό.
-Υπάρχει
οπτικοακουστικό υλικό από κάθε δράση της ΧΑ το οποίο φαίνεται ως
αναμνηστική αποτύπωση μεταξύ συναγωνιστών, όπως μας παρουσιαζόταν , αλλά
ουσιαστικά χρησίμευε πως μέσο φακελώματος και οιονεί εκβιασμού.
-Τα
δόκιμα μέλη κατηχούνταν στην υπεροχή της λευκής φυλής έναντι των
υπολοίπων, στο μίσος των Εβραίων και γενικότερα στην ανωτερότητα του
ελληνικού έθνους και εν γένει στις αρχές , αξίες και αντιλήψεις
του εθνικοσοσιαλισμού.
-Τόσο
ο αγκυλωτός σταυρός όσο και ο χαιρετισμός με προτεταμένη τη δεξιά
αποτελούν σύμφωνα με τη ΧΑ πολιτιστική κληρονομία της πατρίδας μας ,
ωστόσο η συντριπτική πλειοψηφία αν όχι όλοι μέσα στη ΧΑ, γνωρίζουν πως
χρησιμοποιούνται σε απευθείας σύνδεση με τηνΕθνικοσοσιαλιστική Γερμανία.
ΕΡ: Οι απόψεις αυτές ισχύουν μέχρι σήμερα, ή όπως λένε οι Μιχαλολιάκος και Παπάς, αποτελούν αντιλήψεις της νεότητάς τους;
ΑΠ:
Όλες οι αντιλήψεις της ΧΑ σε κάθε επίπεδο, πολιτικό
κοινωνικό κα παραμένουν αναλλοίωτες από την ημέρα της ιδρύσεως τους
μέχρι σήμερα. Ένα κόμμα σαν τη ΧΑ δεν αλλάζει ιδέες σας τα πουκάμισα.
-Δεν
συμμετείχα σε βίαιες ενέργειες. Ωστόσο δεν υπήρχε στο πρόσωπό μου
εξαναγκασμός , γιατί ο ρόλος μου ήταν διαφορετικός. Ωστόσο γνώριζα πολύ
καλά από άλλες περιπτώσεις το τι συνέπειες θα είχε για μένα τυχόν
εκδήλωση παραμικρής υπόνοιας αποστασιοποιήσεως... Η συμμετοχή μου ήταν
λανθασμένη αλλά συνειδητή.
-Ζήτησα
εγγράφως τον Ιούνιο 2013 την απεμπλοκή μου από τον Γενικό Γραμματέα.
Μου απάντησε με sms η Ουρανία Μιχαλολιάκου, ότι ο Γενικός Γραμμτέας δεν
το επιθυμεί. Σας προσκομίσω το τηλέφωνο μου. Από εκείνη την ημέρα και
έπειτα έγινα συστηματικά δέκτης κάθε είδους απειλών για τη ζωή μου και
ενός αμείλικτου ψυχολογικού πολέμου.
-Έχει
ήδη ξεκινήσει μια προσπάθεια αμφισβήτησης της ψυχικής μου υγείας
προκειμένου να μεαποδομήσουν ως προσωπικότητα. Ανάλογες τακτικές και
μεθοδεύσεις, κοινωνικής εξόντωσης το λιγότερο, έχουν ακολουθήσει κάθε
αποχώρηση μέλους ακόμα και επιφανών στελεχών της ΧΑ, όπως του
Περίανδρου, Μπίμπου, Ζαφειρόπουλου και άλλων λιγότερα επωνύμων.
ΕΡ: Γιατί παρακινηθήκατε να φύγετε; Συνετέλεσε η δολοφονία του Παύλου Φύσσα;
ΑΠ:
Δεν μου έκανε εντύπωση η παραπάνω δολοφονία. Όταν διεπράχθη το έγκλημα
του ΠαύλουΦύσσα ήδη βρισκόμουν σε μια κατάσταση απειλών για τη δική μου
ζωή. Ως εκ τούτου είχα ήδη αποφασίσει την αποχώρησή μου αναζητώντας τον
κατάλληλο τρόπο και χρόνο.
ΕΡ: Ποια είναι η έννοια του αρχηγού στη ΧΑ;
ΑΠ:
Στη ΧΑ η πίστη στον αρχηγό εκφεύγει του προσώπου του και ανάγεται σε
ένα επίπεδο μεταφυσικής. Πρόκειται για τη λατρεία στον ίδιο το θεσμό του
αρχηγού και επί της ουσίας για την εκδήλωση της απόφασης ενός προσώπου
να θέσει όλη του την ύπαρξη υπό τις εντολές του. Τόσο του ιδίου όσο και
των προσώπων που αυτός καθορίζει.
ΕΡ: Ο αρχηγός έχει εποπτεία και γνώση των δράσεων των μελών;
ΑΠ:
Έχει πλήρη εποπτεία υπό την έννοια ότι οι άνθρωποι που έχουν την
εξουσία να οργανώσουν το οτιδήποτε είναι άνθρωποι απολύτως πιστοί στον
αρχηγό και δεν διανοούνται να κάνουν κάτι πέρα από τις εντολές του. Όχι
λόγω φόβου για τυχόν συνέπειες αλλά λόγω της απόλυτης πίστης τους.
-Οι
άνθρωποι στη ΧΑ δεν ενδιαφέρονται για χρήματα και αξιώματα αλλά μόνο
για την επικράτηση της ιδέας τους. Το κράτος ήταν για μας ο κομματικός
μηχανισμός της ΧΑ. Από κει ακριβώς πηγάζει και η αντίληψη για αγώνα με
σκοπό όχι μια κυβερνητική μεταβολή αλλά μια πολιτειακή μεταβολή».
Σχόλια