ΠΟΙΟΙ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΟ 90% ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;
Είναι απορροίας άξιο το πως στις δημοσκοπήσεις που γίνονται στο διαδίκτυο (ακόμη και η διαβούλευση στο opengov έδειξε οτι πάνω απο το 80% των συμμετεχόντων διαφωνούσε με το νομοσχέδιο της κυβέρνησης), πάνω απο 70% των ερωτηθέντων είναι ενάντια στην χορήγηση ελληνικής ιθαγένειας στους μετανάστες στην Ελλάδα και την ίδια στιγμή στις δημοσκοπήσεις που εμφανίζονται απο τα μεγάλα ΜΜΕ τα ποσοστά των δικών τους δημοσκοπήσεων να είναι 50%, περίπου.
Νομίζει κανείς οτι οι Ελληνες που ψηφίζουν στο διαδίκτυο έχουν εντελώς διαφορετική άποψη απο τους Ελληνες που απαντούν στις δημοσκοπήσεις των καναλιών και των εφημερίδων. Γιατί όμως συμβαίνει αυτό; Ποιά συμφέροντα κρύβονται πίσω απο τις χειραγωγημένες, όπως αποδεικνύεται, δημοσκοπήσεις; Ποιοί θέλουν να πείσουν τους Ελληνες ότι πρέπει να δεχθούν το νομοσχέδιο για το μεταναστευτικό, που προωθεί η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ;
Με αφορμή λοιπόν τις δημοσκοπήσεις που γίνονται απο τα μεγάλα ΜΜΕ σχετικά με το μεταναστευτικό στην Ελλάδα, κάναμε και εμείς μια έρευνα σχετικά με το ποιοί ελέγχουν τις εταιρείες δημοσκοπήσεων, οι οποίες με τη σειρά τους ελέγχουν το 90% της ελληνικής αγοράς.
Νομίζει κανείς οτι οι Ελληνες που ψηφίζουν στο διαδίκτυο έχουν εντελώς διαφορετική άποψη απο τους Ελληνες που απαντούν στις δημοσκοπήσεις των καναλιών και των εφημερίδων. Γιατί όμως συμβαίνει αυτό; Ποιά συμφέροντα κρύβονται πίσω απο τις χειραγωγημένες, όπως αποδεικνύεται, δημοσκοπήσεις; Ποιοί θέλουν να πείσουν τους Ελληνες ότι πρέπει να δεχθούν το νομοσχέδιο για το μεταναστευτικό, που προωθεί η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ;
Με αφορμή λοιπόν τις δημοσκοπήσεις που γίνονται απο τα μεγάλα ΜΜΕ σχετικά με το μεταναστευτικό στην Ελλάδα, κάναμε και εμείς μια έρευνα σχετικά με το ποιοί ελέγχουν τις εταιρείες δημοσκοπήσεων, οι οποίες με τη σειρά τους ελέγχουν το 90% της ελληνικής αγοράς.
Οι εταιρείες αυτές είναι η WPP Group,η McCann Ericsoon,η TNS και η Thomson Corporation.
Σχόλια