Αποθράσυνση εργολάβων

Γιατί να μην το τολμήσουν οι εργολάβοι; Γιατί να μη βάλουν διόδια ακόμα και στον κλειστό δρόμο των Τεμπών (για το κλείσιμο του οποίου ευθύνονται οι ίδιοι); Μήπως δεν πληρώνουμε διόδια στον (ο θεός να τον κάνει) αυτοκινητόδρομο Κορίνθου-Πάτρας, όπου κάθε λίγα χιλιόμετρα βλέπουμε τη γνωστή τρομο-επιγραφή «Προσοχή, στα επόμενα 3 χιλιόμετρα γίνονται θανατηφόρα αυτοκινητιστικά δυστυχήματα»; Μήπως δεν πληρώνουμε προκαταβολικά διόδια για δρόμους που θα κατασκευαστούν στο μέλλον, χρηματοδοτώντας έτσι τις μπίζνες των μεγαλοεργολάβων; Μόλις, λοιπόν, πέρασε το πρώτο σοκ από τη θανατηφόρα κατολίσθηση και το κλείσιμο των Τεμπών, ξανάνοιξαν τους σταθμούς διοδίων και ζήτησαν από τα κορόιδα ν’ αρχίσουν να πληρώνουν και πάλι για την ταλαιπωρία που υφίστανται.

«Με τα διόδια υπάρχει ένα ζήτημα», δήλωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος. «Υπάρχουν συμβάσεις, οι οποίες έχουν υπογραφεί από την προηγούμενη κυβέρνηση, συμβάσεις οι οποίες δεν ήταν δεκτές από εμάς. Το αρμόδιο υπουργείο Υποδομών σχεδιάζει μία ολοκληρωμένη πολιτική στο θέμα των διοδίων, την οποία θα ανακοινώσει». Το ψέμα είναι το αγαπημένο σπορ των πολιτικών και ο Πεταλωτής ασκείται καθημερινά σ’ αυτό. Ολες τις συμβάσεις με τους εργολάβους τις έχει ψηφίσει στη Βουλή και το ΠΑΣΟΚ και ποτέ δεν είπε ότι θα τις καταργήσει ή θα τις επαναδιαπραγματευθεί. Οταν ζητήθηκε από τον Πεταλωτή να γίνει συγκεκριμένος, έγινε… πιο αόριστος: «Ενα κράτος διαθέτει διάφορους τρόπους, έτσι ώστε να βελτιώνει κατά το μέτρο του δυνατού, μέσα στα συμβατικά και νομικά πλαίσια, κάποιες συμβάσεις τις οποίες ήδη έχει υπογράψει. Σε αυτή την κατεύ-θυνση θα είναι και οι αποφάσεις του αρμόδιου υπουργείου».

Τι θα κάνει ο Ρέππας; Θα μπει (αν δεν έχει ήδη μπει) σ’ ένα παζάρι με τους μεγαλοεργολάβους, οι οποίοι δεν έχουν μόνο κατοχυρωμένες συμβατικά τις αυξήσεις στα διόδια, αλλά ζητούν και πανωπροίκια για διάφορα έργα. Θα τους δώσει καινούργιες δουλειές (π.χ. το λεγόμενο παράπλευρο οδικό δίκτυο), για να του «δώσουν» κάποιες χαμηλότερες αυξήσεις στα διόδια, που να μπορεί να τις «πουλήσει» στον ελληνικό λαό.

ΥΓ: Με την πρόκληση των Τεμπών σχεδόν ξεχάσαμε ότι αυξήθηκαν τα διόδια και στην εθνική οδό Ελευσίνα-Κόρινθος-Πάτρα και στη γέφυρα Ρίου-Αντίρριου. Μέσα στο 2010 οι εργολάβοι έχουν το δικαίωμα να κάνουν δυο ακόμα αυξήσεις, προς δόξαν του εθνικού έργου που προσφέρουν.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανεμογεννήτριες: Μικρό όφελος - μεγάλη καταστροφή λένε τώρα οι επιστήμονες.

Σχόλιο