Δημόσια Υπηρεσία Λογοκρισίας!
Ελάτε
να πληρώσουμε όλοι μαζί τη νέα δημόσια υπηρεσία Λογοκρισίας του
υπουργείου Μαξίμου, με νέους "δικούς μας", έμπιστους, κομματικούς
υπαλλήλους, σαν τον Καρανίκα, που θα... αποφασίζουν τι κάνει και τι δεν
κάνει να γράφουμε στο ίντερνετ. Λουκουμάκι; Η διαφήμιση τραπεζών και
δημοσίου.
Αυτά φέρνει το Μητρώο που σκαρφίστηκε το Μαξίμου για παρακολούθησης ιντερνετικών εφημερίδων, με εκβιαστικό μηχανισμό τη διαφήμιση δημοσίου και τραπεζών.
1 Νέα δημόσια γραφειοκρατική υπηρεσία.
2. Προσλήψεις μεγάλου κομματικού προσωπικού, που θα πληρώνει ο λαός.
3. "Αξιολόγηση" ειδήσεων και πληροφοριών από το προσωπικό αυτό, που θα αποφασίζει τι είναι είδηση και τι ... παραπληροφόρηση!
4. Επομένως, λογοκριτικός μηχανισμός, ο πρώτος μετά τη δικτατορία.
Ερώτηση 1: Αφού θέλει να ελέγξει τη "χριστή ροή" διαφήμισης στο ίντερνετ το Μαξίμου γιατί δεν την ελέγχει στην πηγή, που είναι οι τράπεζες και το δημόσιο αντι να ψάχνει σε 500 ιστοσελίδες. Σιγά τον όγκο της κρατικής διαφήμισης. Πέντε επιχειρήσεις είναι και τις δίνουν οι ίδιοι που κυβερνάνε...
Ερώτηση 2: Ο χτεσινός τίτλος της "Αυγής" "Προτεραιότητα στο πράσινο", για την επένδυση στο Ελληνικό, που περιμένει δις από τα χτίσματα και την πώληση - ενοικίαση γης, είναι παραπλανητικός ή όχι; Θα πάρει κρατική διαφήμιση ή θα κοπεί;
Αυτά φέρνει το Μητρώο που σκαρφίστηκε το Μαξίμου για παρακολούθησης ιντερνετικών εφημερίδων, με εκβιαστικό μηχανισμό τη διαφήμιση δημοσίου και τραπεζών.
1 Νέα δημόσια γραφειοκρατική υπηρεσία.
2. Προσλήψεις μεγάλου κομματικού προσωπικού, που θα πληρώνει ο λαός.
3. "Αξιολόγηση" ειδήσεων και πληροφοριών από το προσωπικό αυτό, που θα αποφασίζει τι είναι είδηση και τι ... παραπληροφόρηση!
4. Επομένως, λογοκριτικός μηχανισμός, ο πρώτος μετά τη δικτατορία.
Ερώτηση 1: Αφού θέλει να ελέγξει τη "χριστή ροή" διαφήμισης στο ίντερνετ το Μαξίμου γιατί δεν την ελέγχει στην πηγή, που είναι οι τράπεζες και το δημόσιο αντι να ψάχνει σε 500 ιστοσελίδες. Σιγά τον όγκο της κρατικής διαφήμισης. Πέντε επιχειρήσεις είναι και τις δίνουν οι ίδιοι που κυβερνάνε...
Ερώτηση 2: Ο χτεσινός τίτλος της "Αυγής" "Προτεραιότητα στο πράσινο", για την επένδυση στο Ελληνικό, που περιμένει δις από τα χτίσματα και την πώληση - ενοικίαση γης, είναι παραπλανητικός ή όχι; Θα πάρει κρατική διαφήμιση ή θα κοπεί;
Σχόλια