Το «καλάθι» του Μητσοτάκη
Το «καλάθι» του Μητσοτάκη και η επικοινωνιακή προσπάθεια να το γεμίσουν με τα δήθεν απαραίτητα για το νοικοκυριό είδη.
Πρόκειται για σταγόνα στον ωκεανό αφού τα 51 προίόντα (από ένα σύνολο 14.786 προϊόντων που διακινούνται) σε τιμές «που δεν θα αυξηθούν πολύ», κατά τον αρμόδιο υπουργό Α. Γεωργιάδη, αποτελούν μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για τους μεγαλοεπιχειρηματίες είτε να ξεστοκάρουν τα προϊόντα ιδιωτικής τους ετικέτας είτε να προβάλουν τις ήδη εβδομαδιαίες «προσφορές».
Σε ό,τι αφορά στην οικονομία των νοικοκυριών, οι πρόσφατες ανακοινώσεις του Ινστιτούτου Εργασίας της ΓΣΕΕ κάνουν λόγο για απώλεια αγοραστικής δύναμης των νοικοκυριών με μηνιαίο εισόδημα χαμηλότερο των 750 ευρώ, που φτάνει έως και το 40%.
Η εξαπάτηση του λαού με το πρόσχημα του «καλαθιού» που δεν γεμίζει, αποκαλύπτεται με τα ερωτήματα:
Γιατί δεν δίνονται πραγματικές αυξήσεις σε μισθούς, μεροκάματα και συντάξεις, ώστε να καλύπτεται και ο πληθωρισμός και η αγοραστική δύναμη των νοικοκυριών;
Γιατί χρηματοδοτουναι οι επιχηρήσεις με επιχορηγήσεις, ενισχύσεις, απαλλαγές φόρων και κάθε είδους προνόμια;
Η απάντηση είναι μία.
Είναι η ΝΔ, το ΣΥΡΙΖΑ ή το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, μέσα από την αναδιανομή του προϋπολογισμού και αφετέρου μέσα από τους παντοειδείς νόμους, υπουργικές αποφάσεις, προεδρικά διατάγματα, πάντα με την έγκριση των κέντρων που «νομιμοποιούν» την εξάρτηση της χώρας, που δένουν το λαό μας στην φτώχεια και την ανέχεια.
Σχόλια