Ερωτήσεις/αναφορές της Λαϊκής Συσπείρωσης στερεάς
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ
Η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ –ΑΝΕΛ, διατηρεί και επεκτείνει τα διόδια, ενώ ταυτόχρονα προσπαθεί να ρίξει στάχτη στα μάτια του λαού. Ξεκίνησε το δεν πληρώνω και θα καταργήσω τις συμβάσεις παραχώρησης, Φθάνοντας στην κυβερνητική διαχείριση που ικανοποιεί τις συμβάσεις Παραχώρησης και μιλάει για μείωση της τιμής των διοδίων, για παράδρομους και τιμή με το χιλιόμετρο. Είναι σαφές ότι συνεχίζει την πολιτική των προηγούμενων κυβερνήσεων, Ν.Δ και ΠΑΣΟΚ που έκαναν τις συμβάσεις παραχώρησης, σύμφωνα με τις οδηγίες της Ε.Ε που επιβάλλει τα ΣΔΙΤ και τις Συμβάσεις παραχώρησης υπερασπιζόμενη τα συμφέροντα του μεγάλου κεφαλαίου.
Οι εργαζόμενοι πληρώνουν φορολογία και ξαναπληρώνουν το χαράτσι των διοδίων στις μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες που λυμαίνονται τους εθνικούς δρόμους μέσα από τις συμβάσεις παραχώρησης. Από το 2008 η αύξηση των διοδίων σε ορισμένες κατηγορίες έχει ξεπεράσει το 400%.
Η Εθνική Οδός και παράπλευροι δρόμοι είναι ζωσμένοι από διόδια. Στο τμήμα Αθήνα - Λαμία έχουν στηθεί 4 σταθμοί διοδίων και το κόστος για το πήγαινε - έλα είναι 25,60 ευρώ ενώ και με ευθύνη της σημερινής κυβέρνησης έχει δρομολογηθεί κατασκευή διοδίων στο δρόμο Σχηματαρίου - Χαλκίδας που θα χαρατσώνει τις λαϊκές οικογένειες.
Βουλευτές της περιοχής -ιδιαίτερα οι κυβερνητικοί- και δημοτικές αρχές, μπορεί να φαίνεται ότι διαφωνούν ή αντιδρούν για τα …δικά τους διόδια, προσπαθούν όμως να αποκρύψουν ότι το βασικό ζήτημα είναι η άμεση κατάργηση των διοδίων καθώς και η παραχώρηση - χρήση του οδικού δικτύου σε μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους.
Το ΚΚΕ κατέθεσε πρόσφατα στη Βουλή τροπολογία για την κατάργηση των διοδίων και η κυβέρνηση, προκλητικά, την απέρριψε.
Η τροπολογία που κατέθεσε η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΚΚΕ προβλέπει:
Την πλήρη κατάργηση των διοδίων.
Την κατάργηση διώξεων και προστίμων που σχετίζονται με τη μη καταβολή των διοδίων.
Είμαστε κατηγορηματικά αντίθετοι με το περιεχόμενο της εισήγησης που κατατέθηκε στο Π.Σ. γιατί
χαρακτηρίζεται από λογική συμβιβασμού και υποχώρησης.
Προτείνει να αποδεχτούμε την λογική του εξορθολογισμού και της μείωσης των διοδίων.
Ρίχνει της ιδέας της αναλογικότητας υπονοώντας το ποσόν των διοδίων να
αντιστοιχίζεται με τα χιλιόμετρα κίνησης στον εθνικό δρόμο.
Διατυπώνει επίσης την σκέψη με την μορφή της ευχής να μην μπουν διόδια στον δρόμο ΣΧΗΜΑΤΑΡΙ – ΧΑΛΚΙΔΑ.
Πάλι αναφέρεται στην κατασκευή των παράδρομων, επιφυλάσσοντας
άλλη κατηγορία δρόμων κυκλοφορίας για όσους δεν έχουν να πληρώσουν τα διόδια.
Απέναντι σε αυτή την απαράδεκτη αντίληψη καταθέτουμε την πρότασή μας για κατάργηση όλων των διοδίων. Για απόρριψη των συμβάσεων παραχώρησης που τα επιβάλλουν.
Για ασφαλείς αυτοκινητόδρομους που θα χρησιμοποιούνται δωρεάν για κάθε μετακίνηση.
Για ικανοποιητικούς ασφαλείς παράδρομους που θα εξασφαλίζουν σύντομες μετακινήσεις.
Για να μην μπουν διόδια στον δρόμο ΣΧΗΜΑΤΑΡΙ – ΧΑΛΚΙΔΑ.
18/5/15
ΟΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΗΣ ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ
ΣΟΦΙΑ ΝΤΟΥΡΟΥ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΚΟΠΟΥΛΟΣ
Σχόλια