Κρίση και το δίλημμα για την κάμερα, φανερή ἤ κρυφή. Μία οφειλόμενη απάντηση


Ἡ αἴθουσα διδασκαλίας καί το μάθημα δέν πρέπει νά παραβιάζονται ἀπό κανένα μάτι, κανένα αὐτί, καμιά παρουσία τρίτου προσώπου.

Ὑπάρχουν κάποια ὅρια πού δέν πρέπει ποτέ καί κάτω ἀπό ὁποιεσδήποτε συνθῆκες ἤ ἀνάγκες νά παραβιάζονται. Καί ἄν γίνει ὑποχώρηση σε αὐτή την ἀνάγκη, πάντα θά ἐμφανίζονται τέτοιες ἀνάγκες στό μέλλον.

Το  μάθημα δέν παράγεται μόνο ἀπό τον ἐκπαιδευτικό, ἀλλά καί ἀπό ὅλοις.

Ο ἐκπαιδευτικός δέν ἀπευθύνεται σε ἕνα ἀπρόσωπο καί ἀνώνυμο ἀκροατήριο ἀπό ἕνα χειρόγραφο πού ἔχει μπροστά του. Ἀπευθύνεται σε ὅλους μαζί, ἀλλά καί σε καθένα χωριστά, κάνει το μάθημα μαζί με ὅλους, ἀλλά καί με το καθένα χωριστά. 

Μέσα στήν αἴθουσα τα ἄτομα  πού μιλᾶνε πολύ θά συγκρατηθοῦν, γιά νά μιλήσουν καί τα ἄτομα πού μιλᾶνε λίγο ἤ καθόλου. Αὐτοί πού ἔχουν ἀπορίες θά ἐνθαρρυνθοῦν νὰ διατυπώσουν τις ἀπορίες τους καὶ αὐτοὶ πού ἔχουν καταλάβει το θέμα θὰ μάθουν νὰ εἶναι ὑπομονετικοί με τα ἄλλους πού ἔχουν κενά (ἀπορίες) στίς γνώσεις τους. 

Τα ἄτομα μέσα στήν τάξη δέν μιλᾶνε μόνο γιά νά ἐλεγχθοῦν οι γνώσεις τους. Κυρίως μιλᾶνε, γιά νά προχωρήσει το μάθημα παρακάτω. Με τή συμμετοχή των ἀτόμων προχωράει το μάθημα, ὄχι με τον μονόλογο του ἐκπαιδευτικοῦ  

Ἡ αἴθουσα διδασκαλίας εἶναι μία μεγάλη ἀγκαλιά πού δέν χωράει  η κάμερα, φανερή ἤ κρυφή.  

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανεμογεννήτριες: Μικρό όφελος - μεγάλη καταστροφή λένε τώρα οι επιστήμονες.

Σχόλιο