ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΙΣΤΟΜΟΥ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΕΣ!


Στέλνουν Διστομίτες στην ...Αράχωβα και Αραχωβίτες στο ...Δίστομο!

Σε κατάληψη του Λυκείου Διστόμου έχουν προχωρήσει οι μαθητές του για 2ο συνεχές 24ωρο!
Οι μαθητές του Μπάρλειου Γενικού Λυκειου Διστόμου- με την συμπαρασταση και των γονέων τους - διαμαρτύρονται για την απόφαση του Υπουργείου Παιδείας να καταργήσει το Τμημα Θετικών Σπουδών του και να ''μετακομισει'' τους μαθητες που το δήλωσαν, στο Γενικό Λύκειο Αράχωβας! Παράλληλα, το Υπουργείο προχωρά σε κατάργηση του Τμήματος Οικομομίας -Πληροφορικής του Λυκείου Αράχωβας και ''μετακομίζει΄΄ τους μαθητές του στο Δίστομο!
Η απόφαση αυτή, που αλλάζει τα δεδομενα σπουδων για μια σειρά μαθητές , εχει προκαλεσει αναστάτωση στους ίδιους και τις οικογένεις τους, αφου με την απόφασή του το Υπουργείο Παιδείας:
- Δυσκολευει την επικέντρωση τους στην φοιτηση κατα την κρισιμη για το μελλον τους Γ' Λυκειου - λιγους μήνες πριν τις καθοριστικές γι αυτους εξετασεις για την εισοδό τους σε Πανεπιστημια και Τεχνολογικά Ιδρυματα
- Δημιουργεί αυξημενους κινδυνους με την καθημερινη μετακινησή τους σε επικινδυνους δρόμους με αυξημενο φορτο αυτοκινητων (φορτηγα, τουριστικα, εκδρομικά κ.α.) και δυσκολες λογω καιρου το χειμώνα.
- Φαλκιδευει στην πράξη το δικαιωμα επιλογης των μαθητων όχι μονο του σχολικου περιβαλλοντος αλλα ακομα για μερικους και της κατευθυνσης σπουδών για να αποφυγει την ''μετακομιση''.
- Αδιαφορεί για την κεκτημενη εμπειρια από την περυσινη χρονια, που τελικα, μετα από κινητοποιήσεις φορέων, λειτουργησαν ολιγομελή Τμηματα χωρις ουσιαστικα πρόσθετο κοστος ή άλλες δυσκολίες.
- Αδιαφορεί για την αδικαιολόγητη αυξηση του κοστους από τα δρομολόγια των μεταφορικών μεσων, την στιγμή που ηδη στα θιγόμενα σχολεια υπαρχουν οι αναγκαιοι καθηγητές,όπως π.χ, στο Διστομο! Και αν λειπει ενας καθηγητης από το Διστομο ή την Αραχωβα, μπορεί να προσληφθει αντι να πληρωνονται μεταφορές, λενε γονείς.

Οι ιδιοι οι μαθητες και οι μαθητριες από χθες Τεταρτη προχώρησαν σε συνέλευση και με δημοκρατικές διαδικασίες αποφάσισαν την κατάληψη του σχολικου κτιριου- τοσο στο Διστομο όσο και στην Αραχωβα..Στο Λυκειο Διστομου οι πόρτες έχουν κλεισει και οι μαθητες ανήρτησαν πανω με το οποιο γνωστοποιουν την απόφαση τους και με ανακοινωση προβάλλουν τα δίκαια αιτήματά τους.

Η ανακοίνωση της Μαθητικής Κοινότητας του ΓΕ.Λ. Διστόμου ειναι η εξής:

<<Μέσω δημοκρατικής ψηφοφορίας που διεξήχθη ανάμεσα στους μαθητές του Γενικού Λυκείου Διστόμου, η μαθητική κοινότητα του σχολείου αποφάσισε κατάληψη της σχολικής μονάδας εξ αιτίας των δυσάρεστων υπουργικών αποφάσεων που έχουν παρθεί για την «ανταλλαγή» μαθητών και μαθητριών εντός του Δήμου Διστόμου-Αράχωβας-Αντίκυρας. Πιο συγκεκριμένα, επειδή στο ΓΕ.Λ. ΑΡΑΧΩΒΑΣ η κατεύθυνση Οικονομίας και Πληροφορικής αποτελείται από τρείς μαθητές, θα μεταφερθεί στο ΓΕ.Λ. ΔΙΣΤΟΜΟΥ και, αντίστοιχα, η κατεύθυνση Θετικών Σπουδών του ΓΕ.Λ. ΔΙΣΤΟΜΟΥ που αποτελείται από 2 μαθητές θα μεταφερθεί στο ΓΕ.Λ. ΑΡΑΧΩΒΑΣ. Το σύνολο της μαθητικής κοινότητας των δύο σχολείων, υπογραμμίζει την παραβίαση του δικαιώματος και της επιλογής των μαθητών να εκλέξουν την κατεύθυνσή που θέλουν να ακολουθήσουν. Ουσιαστικά, "εκβιάζει" τους μαθητές είτε να αλλάξουν κατεύθυνση είτε να αλλάξουν σχολικό περιβάλλον.
Τα πράγματα παραμένουν μετέωρα και για τις δύο σχολικές μονάδες του δήμου από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, και δίχως να έχει επισημανθεί κάποιο μέσο καθημερινής μεταφοράς των μαθητών και μαθητριών. Η υπουργική απόφαση έχει καθυστερήσει υπερβολικά λόγω αμέλειας και τα μαθήματα των κατευθύνσεων των δύο σχολείων δεν διεξάγονται καν παρόλο που οι καθηγητές των ειδικοτήτων της θετικής κατεύθυνσης υπάρχουν στο σχολείο ήδη.
Τέλος, με την αλλαγή του σχολικού περιβάλλοντος, που περισσότερο μοιάζει με την έσχατη τιμωρία που μπορεί να υποβληθεί στους μαθητές, στην κρίσιμη αυτή χρόνια για το μέλλον των παιδιών και τις τελικές πανελλαδικές εξετάσεις, θα έχει επιπτώσεις και στον ψυχολογικό τομέα των μαθητών εκτός των άλλον πρακτικών προβλημάτων>>-.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανεμογεννήτριες: Μικρό όφελος - μεγάλη καταστροφή λένε τώρα οι επιστήμονες.

Σχόλιο