Να ξαναλειτουργήσει άμεσα το τρένο της Πελοποννήσου

 


  • “Μανία καταστροφής” των υποδομών με τη μετατροπή του σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου σε ποδηλατόδρομο!

Ενώ η απαξίωση των σιδηροδρόμων στην Ελλάδα οδήγησε στο έγκλημα των Τεμπών, διαρκές σκάνδαλο παραμένει η κατάργηση του σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου, το οποίο συνέδεε όλες τις πρωτεύουσες των νομών εκτός από τη Σπάρτη, από τα χρόνια του Χαριλάου Τρικούπη το 19ο αιώνα. Αντί να συγκεντρωθούν κονδύλια για τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου και την επαναλειτουργία του, συγκεντρώνονται κονδύλια για να το ξηλώσουν οριστικά, μετατρέποντάς το σε ποδηλατόδρομο! Η ψευτο-οικολογική αυτή “φαεινή ιδέα”, εξ αντικειμένου υπηρετεί ιδιοτελή συμφέροντα, που αντιστρατεύονται το σιδηρόδρομο ως μέσο συγκοινωνίας. Στην πραγματικότητα, η καθιέρωση του σιδηροδρόμου ως βασικού μέσου συγκοινωνίας είναι ακρογωνιαίος λίθος μιας σύγχρονης πολιτικής για την προστασία του περιβάλλοντος.   

Όχι μόνο το δίκτυο που είχε δημιουργηθεί πρέπει να επαναλειτουργήσει στο σύνολό του, στην Πελοπόννησο -που λειτούργησε στις 19 Απριλίου 1882 (ΦΩΤΟ)- και στην Αιτωλοακαρνανία, αλλά και να αποκτήσουν σιδηροδρομικό δίκτυο και οι περιοχές της χώρας που ποτέ δεν είχαν. Και να αξιοποιηθούν σε τοπικό επίπεδο όπου είναι δυνατό, τα τμήματα της γραμμής Αθήνας-Θεσσαλονίκης τα οποία έχουν εγκαταλειφθεί στα πλαίσια του εκσυγχρονισμού της χάραξης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σιδηρόδρομοι

Οἱ ὑπόλοιποι τι φταῖμε;

Φαγοπότι απευθείας αναθέσεων