ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ: "Αξιοποιούν" ή ξεπουλούν τον ......ΟΛΠ ;


H ελληνική κυβέρνηση θα προχωρήσει στην πώληση του πλειοψηφικού πακέτου που διαθέτει στον ΟΛΠ εντός των επόμενων εβδομάδων, δήλωσε ο αντιπρόεδρος Γιάννης Δραγασάκης στο επίσημο κινεζικό πρακτορείο ειδήσεων Νέα Κίνα (Xinhua), όπως μετέδωσε το πρακτορείο Ρόιτερς.
Ο αντιπρόεδρος της Ελληνικής κυβέρνησης, συνέχισε λέγοντας ότι υπήρξε «μια μικρή καθυστέρηση» στην διαδικασία, ως αποτέλεσμα «μιας αλλαγής στον δημόσιο φορέα που κατέχει τις μετοχές του λιμένος, λόγω του ανασχηματισμού της Ελληνικής κυβέρνησης». 
Αυτή η νέα Ελληνική θέση αποτελεί μια στροφή 180 μοιρών, από τις δηλώσεις ορισμένων υπουργών που έκαναν λόγο ότι θα σταματήσει η διαδικασία της πώλησης του 67% του ΟΛΠ, της αρχής που διαχειρίζεται το λιμάνι του Πειραιά- του μεγαλύτερου λιμένα στην Ανατολική Μεσόγειο. 
Ο κ. Δραγασάκης χαρακτήρισε τον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων του Πειραιά- τον οποίο λειτουργεί η COSCO- ως παράδειγμα αμοιβαίας επωφελούς συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας και Κίνας και επισήμανε την κρίσιμη σημασία του στην ανάπτυξη του λιμανιού. 
Κατά την διάρκεια της επίσκεψης του στην Κίνα, ο Γιάννης Δραγασάκης αναφέρθηκε σε ένα τριετές πρόγραμμα, που θα περιέχει μια δέσμη συνεργασιών με την Κίνα.
Σε αυτές περιλαμβάνεται και την δημιουργία ενός κέντρου logistics στο Θριάσιο, καθώς και ενός τεχνολογικού και επιστημονικού πάρκου. 
Επιπρόσθετα, ο κ. Δραγασάκης δήλωσε ότι θα ήθελε περισσότερες κινεζικές εταιρίες να εμπλακούν σε έργα υποδομών στην Ελλάδα, όπως στο σιδηροδρομικό δίκτυο και στην κατασκευή ενός νέου αεροδρομίου στην Κρήτη, υπογραμμίζοντας την σημασία τέτοιων έργων στην αναθέρμανση της οικονομίας της χώρας. 
Ακόμα, ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης έδωσε έμφαση στην περεταίρω σύσφιξη των επιχειρηματικών δεσμών των δύο χωρών, στους τομείς της ναυτιλίας, των logistics, του τουρισμού, του εμπορίου, των αγροτικών, των κατασκευών και του πολιτισμού. 
Ο κ. Δραγασάκης, δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στην προσήλωση της Ελλάδας για παραμονή στο ευρώ, δηλώνοντας ότι «δεν υπάρχει κάποια πρόθεση ή σχέδιο ή σκέψη από την δική μας πλευρά για να αφήσουμε την ευρωζώνη». 

Εκτός από την Cosco για τον ΟΛΠ ενδιαφέρονται η ICTS από τις Φιλιππίνες και η APM Terminals από την Ολλανδία, θυγατρική της δανικής Maersk, του μεγαλύτερου στον κόσμο παίκτη μεταφοράς κοντέινερ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανυπολόγιστη η καταστροφή στην Βόρεια Εύβοια

Ανεμογεννήτριες: Μικρό όφελος - μεγάλη καταστροφή λένε τώρα οι επιστήμονες.