« H δεύτερη συμφωνία που νομίζω ότι έχει πολύ μεγάλη σημασία, ειδικά για εμάς στην Ελλάδα, είναι η συμφωνία που υπογράφηκε μεταξύ ουσιαστικά της Ferrovie, της ιταλικής εταιρίας κρατικών σιδηροδρόμων, και του Υπουργείου Μεταφορών. Ουσιαστικά είναι μια επανεκκίνηση της σχέσης, την οποία αυτή τη στιγμή οικοδομούμε. Μια σχέση η οποία δοκιμάστηκε υπό την σκιά μιας μεγάλης τραγωδίας, της τραγωδίας των Τεμπών, που κόστισε τη ζωή σε 57 συμπολίτες μας. Αλλά είναι μια πολύ σημαντική συμφωνία, διότι αφενός η Ελλάδα καλείται να επενδύσει παραπάνω από 400 εκατομμύρια στην ουσιαστική αναβάθμιση του δικτύου, στην επισκευή ζημιών από μια μεγάλη κλιματική καταστροφή, μια μεγάλη πλημμύρα που είχαμε πέρυσι, στην εγκατάσταση των πιο σύγχρονων συστημάτων ασφαλείας. Και με τη σειρά της η ιταλική πλευρά δεσμεύεται να επενδύσει 360 εκατομμύρια ευρώ για να αποκτήσουμε καινούργια τρένα, καινούργια αμαξοστάσια, έτσι ώστε να μπορέσουν οι ελληνικοί σιδηρόδρομοι να φτάσουν στο επίπεδο που είνα...
Χτες ο Μητσοτάκης, παρέα με τον «βυσματωμένο» Χατζηδάκη και έναν απαστράπτοντα Πιτσιλή (γενικό δερβέναγα της ΑΑΔΕ), εγκαινίασε τα νέα γραφεία της ΑΑΔΕ, στον μετασκευασθέντα χώρο του πρώην εμπορικού κέντρου «Athens Heart» στην Πειραιώς. Ξεκινώντας το χαιρετισμό του, έκανε τη σχετική διαφήμιση: «Θα ήθελα, καταρχάς, να ξεκινήσω εκφράζοντάς σας πραγματικά τη βαθιά μου χαρά και ικανοποίηση την οποία αισθάνθηκα όταν μπήκα μέσα στο καινούργιο κτήριο της ΑΑΔΕ. Και σκεφτόμουν ότι με έναν τρόπο αυτό το υπερσύγχρονο, φιλικό προς το περιβάλλον, φιλικό προς τους εργαζόμενους κτήριο, είναι και ο καθρέφτης της σημαντικής προόδου που η ΑΑΔΕ έχει επιτελέσει όλα αυτά τα τελευταία χρόνια». Συνέχισε απτόητος: « Η μετακίνηση σε ένα καινούργιο κτήριο δεν έχει , κατά την άποψή μου, μόνο σκοπό την εξοικονόμηση κάποιων εκατομμυρίων ευρώ -χωρίς να σημαίνει, κ. Υφυπουργέ των Οικονομικών, υπεύθυνε του Γενικού Λογιστηρίου, ότι τα ζητήματα της εξοικονόμησης δεν είναι πολύ σημαντι...
H υπόθεση είναι «κουκιά μετρημένα». Ας την παρακολουθήσουμε. Στις 9 Ιούλη του 2024, η διοίκηση της ΔΥΠΑ (πρώην ΟΑΕΔ) δίνει με απευθείας ανάθεση το έργο «Αποκατάσταση του ΒΝΣ Λάρισας μετά την μερική καταστροφή του από την κακοκαιρία “Daniel”» σε μια εταιρία (με έδρα τη Βούλα Αττικής), έναντι συνολικής δαπάνης 1.295.943,20 ευρώ. Η έκπτωση που δίνει η εταιρία είναι μόλις 4%. Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Υπαλλήλων ΟΑΕΔ καταγγέλλει αμέσως το γεγονός. Παρεμβαίνει το Ελεγκτικό Συνέδριο. Η διοίκηση της ΔΥΠΑ, που έχει πιαστεί «με τη γίδα στην πλάτη», αρχίζει τις προσφυγές και τις ενστάσεις στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Περνάει έτσι ενάμισης χρόνος και ο βρεφονηπιακός σταθμός στη Γιάννουλη της Λάρισας παραμένει ανεπισκεύαστος και εκτός λειτουργίας. Θυμίζουμε ότι η κακοκαιρία Daniel, από την οποία υπέστη τις ζημιές το κτίριο, είχε γίνει τον Σεπτέμβρη του 2023. Οι εργαζόμενοι, με λεφτά των οποίων (Εργατική Εστία) έχει κατασκευαστεί ο σταθμός, διαμ...
Σχόλια