Καμαρίλα και διαπλοκή

«Αλλά αν υποθέσουμε ότι ήμουν δικηγόρος της (Cosco), τι το μεμπτόν; Είμαι καθηγητής της Νομικής και υπήρξα γνωστός δικηγόρος. Σημαίνει αυτό ότι επειδή κάποτε είχα κάποιον πελάτη, μου δημιουργεί σύγκρουση συμφερόντων; Ποτέ των ποτών! Προέρχομαι από την κοινωνία και έχω σκοπό να ξαναγυρίσω εκεί, στο πανεπιστήμιο και στο γραφείο μου, όμως στο διάστημα που ασκώ δημόσια εξουσία, μόνο κριτήριο είναι το δημόσιο συμφέρον». Αποκαλυπτικός μες στην αλαζονεία του ο μυστικοσύμβουλος του Παπανδρέου και «αντ’ αυτού» στον έλεγχο των υπουργών Χ. Παμπούκης, απάντησε («Καθημερινή», 1.11.09) με τον τρόπο που είχε απαντήσει ο Βουλγαράκης όταν αποκαλύφτηκαν οι off shore εταιρίες του («ό,τι είναι νόμιμο είναι και ηθικό»)

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΜΠΡΑΒΟ!!! ΑΣΚΕΙΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΩΡΑ!!!ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΠΙΕΣ ΤΙΠΟΤΑ ΝΕΟ::::;;;;;

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανυπολόγιστη η καταστροφή στην Βόρεια Εύβοια

Ανεμογεννήτριες: Μικρό όφελος - μεγάλη καταστροφή λένε τώρα οι επιστήμονες.