Θ. Πάγκαλος: «Εγώ είμαι υπέρ του να χάνει κάνεις την κυριαρχία του. Πάντα ήμουν»



«Η αστική τάξη στην χώρα μας γεννήθηκε και αναπτύχθηκε στη σκιά του ξένου κεφαλαίου και έτσι ο ρόλος της είναι να υπηρετεί τα ξένα συμφέροντα».

Δημήτρης Μπάτσης - «Η Βαριά βιομηχανία στην Ελλάδα»
_________

Πάντα το πολιτικό προσωπικό της αστικής τάξης ήταν ξενόδουλο. Τέτοια δήλωση παραδοχής εθελοδουλείας, όμως, όπως αυτή που ακούσαμε σήμερα απ’ τον Θ. Πάγκαλο στο γαλλικό ραδιοφωνικό σταθμό Europe 1, είχαμε να ακούσουμε από τα «πέτρινα χρόνια» μετά το εμφύλιο πόλεμο. («Εγώ είμαι υπέρ του να χάνει κάνεις την κυριαρχία του. Πάντα ήμουν», είπε).

Ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης του τραπεζοτσολιά Παπαδήμιου, γνωρίζει φυσικά ότι τέτοιες δηλώσεις του είναι αποδεκτές απ’ όλο το αστικό προσωπικό.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανυπολόγιστη η καταστροφή στην Βόρεια Εύβοια

Μπορεί τα έργα να μην ολοκληρώνονται στον προβλεπόμενο χρόνο, όμως υπηρεσίες και ανάδοχοι ενεργούν αστραπιαία όταν πρόκειται να δοθούν στους δεύτερους παρατάσεις.