Πιο αξιοκρατικά... πεθαίνεις


Τόνι μ’, το χάσες; Αλλά πότε είχες μυαλό, για να το χάσεις; Τι πας και λες; Υπόσχεσαι στους Γερμανούς ότι θα εξοφλήσουμε τα δάνεια; Έχεις εσύ να πληρώσεις; Γιατί εγώ δεν έχω πρόχειρα «ψιλά». Ούτε ξέρω κανένα συνταξιούχο, ή μισθωτό που να έχει πια τίποτα. Όλα τα πήρατε. Ούτε σώβρακο δεν αφήσατε. Μη σου πω τι άλλο έμεινε να πάρεις, και βγάλουν ακατάλληλο για ανηλίκους το άρθρο.
Εξήγησε μου κάτι Αντώνη μου. Είπες, αν σταματήσει η Τρόικα να μας «δίνει», θα πτωχεύσουμε. Κοίτα ένα περίεργο πράγμα. Όλος ο κόσμος έχει την εντύπωση, ότι εξαιτίας της Τρόικας πτωχεύσαμε ήδη. Ή ζούμε τώρα στον Παράδεισο; Έτσι νομίζεις; Ότι είναι ωραία; Κοίτα γύρω σου, τι βλέπεις; Φωτιές, ζέστη, δυστυχία, απελπισία, βασανιστήρια… δεν με πείθει για Παράδεισος. Κι επειδή έχουμε και τύπους σαν εσένα, μάλλον Κόλαση μου θυμίζει. Τόνι, το μόνο που θα γίνει, αν σταματήσουν να μας τα παίρνουν οι τοκογλύφοι, είναι ότι θα γλυτώσουμε τις περικοπές στους μισθούς και τις συντάξεις. Γιατί μόνο στο δικό σας μυαλό μας δίνουν οι ξένοι, στην πραγματικότητα μας λείπουν από την τσέπη μας. Δεν γίνεται να μας δίνουν και ταυτόχρονα να πληρώνουμε. Κάπου πάνε αυτά τα χρήματα.
Ξέρεις που πάνε; Σοβαρά το λες, πού; Στους φτωχούς τραπεζίτες, στους άπορους βιομηχάνους, στους πολιτικούς με ειδικές ανάγκες και άλλους τέτοιους «αναξιοπαθούντες συμπολίτες μας», όπως εφοπλιστές, κομματόσκυλα κλπ. Α μάλιστα, έτσι πες μου.
Ξέρεις γιατί σε θαυμάζω; Γιατί καταπολέμησες την αναξιοκρατία και την οικογενειοκρατία, όπως υποσχέθηκες. Γι αυτό σε έβαλαν άλλωστε οι Γερμανοί να υπογράψεις. Γιατί η υπόσχεση σου είναι «συμβόλαιο». Αλλά ρε Αντώνη, κάνε και κάνα ρουσφέτι, όχι τόση αξιοκρατία, έλεος. Ο Πολύδωρας πχ έβαλε την κόρη του αξιοκρατικά. Οι κουμπάροι, τα παιδιά, οι συγγενείς, οι φίλοι, όλοι διορίστηκαν με αξιοκρατικό μέσο.
Έβαλες και μια ομορφούλα στην τηλεόραση. Εκτός από χαριτωμένη εμφανισιακά, τι άλλα προσόντα έχει; Ρωτάω γιατί ξέρεις… μ αρέσει. Είναι κόρη υπουργού; Εντάξει, πέρασε. Έχει τα προσόντα. Βλέπεις φίλε αναγνώστη, πτυχία, προϋπηρεσία, ξένες γλώσσες, διδακτορικά, κλπ, έχουν πολλοί. Αλλά συγγενείς πολιτικών πόσοι είναι; Ελάχιστοι. Ξέρεις τι κόπο θέλει να είσαι συγγενής πολιτικού;  Τι διάβασμα εφημερίδας, τι ξενύχτι σε ταβέρνες, τι εξετάσεις DNA πρέπει να κάνεις; Φυσικά σου  κάνω πλάκα, αλλά οι πολιτικοί άρχισαν πρώτοι.
Θα φύγουν λοιπόν όσοι διορίστηκαν με μέσον, για να έρθουν αυτοί, που αξιοκρατικά είναι παιδιά, ανίψια, και κολλητοί υπουργών… Μια μόνο απορία μου μένει για τους νεοδημοκράτες. Το κουτόχορτο το τρώνε ωμό, ή το βράζουν πρώτα;
Αντώνη, ένα τελευταίο για σήμερα, μια μικρή χάρη. Όχι δε θέλω διορισμό, δεν είμαι γκόμενα πολιτικού. Είδα ένα κουίζ και είχε μερικές ερωτήσεις: Θέλω να με βοηθήσεις να απαντήσω.
Έλεγε «Πως λέγεται αυτός που άλλα λέει και άλλα κάνει»;
  1. «Σχιζοφρενής»
  2. «Αρχιψεύταρος»
  3. «Μέγαλοαπατεώνας»
  4. «Αρχιλαμόγιο»
  5. «Ρουσφετάκιας»
  6. «Άναδρος»
  7. «Σιχαμένος»
Ξέρεις Αντώνη να μου απαντήσεις; Όλα τα παραπάνω, κι άλα τόσα; Κι εγώ έτσι λέω..

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανυπολόγιστη η καταστροφή στην Βόρεια Εύβοια

Ανεμογεννήτριες: Μικρό όφελος - μεγάλη καταστροφή λένε τώρα οι επιστήμονες.