ΤΟ ΑΘΕΑΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ του φθόνου

Επειδή συχνά με ρωτάτε και μου γράφετε στο ιντερνετ, γιατί δεν εμφανίζομαι στο Ηρώδειο στο Μέγαρο Μουσικής στην ΕΡΤ, αφήστε τα ιδιωτικά κανάλια, δεν υπάρχει λόγος συζήτησης, σας οφείλω μία ειλικρινή απάντηση.
Γιατί φίλες και φίλοι, το έργο μου τελεί υπό απαγόρευση. Είμαι αποκλεισμένος από κάθε μέσον που η παρούσα κυβέρνηση ασκεί πολιτιστική εξουσία.
Ένα πράγμα ζήτησα πριν από καιρό από την ΕΡΤ και μου το αρνήθηκαν.
Να παιχθούν οι...

«Προσανατολισμοί» του Οδυσσέα Ελύτη στην καινούργια ενορχηστρωτική τους μορφή, από την Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα και την Χορωδία της ΕΡΤ, με κορυφαία ερμηνεύτρια την Θεοδώρα Μπάκα.
Εδώ βέβαια περισσεύει ο φθόνος του Λεοντή, που προεδρεύει μόνο για τον εαυτόν του!
Το ίδιο φυσικά …απαγορευτικό ισχύει και για τα δύο τηλεοπτικά τους κανάλια.
Δεν έχουν μεταδώσει τίποτα δικό μου τα τελευταία τέσσερα χρόνια.
Μόνο το κανάλι τη Βουλής μεταδίδει κάπου κάπου καμία συναυλία μου και τούτο χάρις στη τόλμη ενός αξιόλογου ανθρώπου, που αγαπάει την μουσική μου.

Στο ίδιο μοτίβο κινείται και το Φεστιβάλ Αθηνών.
Ο καλλιτεχνικός του διευθυντής, διορισμένος από την κυβέρνηση , συμπεριφέρεται ως τοποτηρητής της.
Δεν υπάρχει περίπτωση να επιτρέψει δική μου συναυλία στο Ηρώδειο.

Πάμε στο Μέγαρο Μουσικής. Εδώ υπάρχει ένα ιστορικό. Εν συντομία.
Ο Χρήστος Λαμπράκης, είχε κάποτε ενοχληθεί σφόδρα από μία ήπια κριτική, που άσκησα μέσω μιας επιφυλλίδας μου στα ΝΕΑ, σε σχέση με την απουσία της ελληνικής μουσικής από τους θεματικούς κύκλους, που τότε εγκαινίαζε στο Μέγαρο Μουσικής.
Αποτέλεσμα, να διακοπεί η συνεργασία μου με την στήλη των «επιφυλλίδων» των Νέων, όπου έγραφα ανελλιπώς επί επτά και πλέον χρόνια, και να μην φιλοξενηθεί ποτέ συναυλία μου στο επίσημο πρόγραμμα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
Το καθεστώς αυτό, για διαφορετικούς λόγους προφανώς πολιτικούς…, ισχύει μέχρι σήμερα. Ελπίζω ο νυν καλλιτεχνικός διευθυντής , παλιός φίλος Μίλτος Λογιάδης, να τιμήσει τον λόγο του και επιτέλους να πραγματοποιηθούν οι δύο συναυλίες που μου έχει υποσχεθεί για τις 15 και 16 Ιανουαρίου του 2020.

Θα με ρωτήσετε τώρα, γιατί συμβαίνει αυτό. Γιατί θεωρώ τον αυθεντικό καλλιτέχνη, ελεύθερο άνθρωπο που μάχεται με τις απόψεις του, κάθε μορφή εξουσίας και ας γνωρίζει ότι αυτοί που κρατούν τα σκήπτρα, εκδικούνται.
Αυτές τις αρχές υπερασπίζομαι από την νεότητά μου.
Δεν επιτίθεμαι μόνο στους τελευταίους που μας κυβερνούν, τους οποίους θεωρώ τους χειρότερους όλων.
Το 2011 κατήγγειλα το ΠΑΣΟΚ που μας έριξε στην κόλαση των μνημονίων, μην επιτρέποντας το τραγούδι του Μακρυγιάννη να το παίζουν στις εκδηλώσεις τους.

Όμως, ούτε μετανιώνω , ούτε με πτοούν αυτά. Μόνο με δυσκολεύουν.
Εκτός των τειχών του συστήματος, η μουσική μου Ανθεί.
΄Ερχομαι από την πατρίδα μου τον Πύργο με την αύρα και την ευφορία μιάς ευτυχισμένης μουσικής βραδιάς.
Σε όλη την Ελλάδα τιμούν το έργο μου δεκάδες καλές χορωδίες, δίνω συναυλίες παντού, και πάνω απ’ όλα με τιμάτε εσείς με την αγάπη σας.

Σας ευχαριστώ,
Γειά σας
ΗΛΙΑΣ ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΣ
12 Μαίου 2019

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανυπολόγιστη η καταστροφή στην Βόρεια Εύβοια

Ανεμογεννήτριες: Μικρό όφελος - μεγάλη καταστροφή λένε τώρα οι επιστήμονες.