Η τέχνη του γκράφιτι δημιουργεί απίστευτες αυταπάτες
Λήψη συνδέσμου
Facebook
X
Pinterest
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
Άλλες εφαρμογές
Ένα παλιό λεωφορείο που δεν μπορείς να κάτσεις, ένα βάτραχος που
ξεπηδά μπροστά σου και άλλες πολλές οφθαλμαπάτες δημιουργεί ο μάστερ των
γκράφιτι Odeith.
Ο Πορτογάλος καλλιτέχνης Odeith είναι μαέστρος της τέχνης της οφθαλμαπάτης.
Χρησιμοποιώντας σπρέι, δίνει βάθος σε επίπεδες επιφάνειες και το
αποτέλεσμα είναι τόσο ρεαλιστικό, που δύσκολα κανείς πιστεύει ότι
πρόκειται για μια οφθαλμαπάτη. Ο τελευταίος καλλιτεχνικός θρίαμβος του
ήταν η μετατροπή μιας τσιμεντένιας επιφάνειας σε εγκαταλελειμμένη
αποθήκη σε ένα κατεστραμμένο σχολικό λεωφορείο!
Η οφθαλμαπάτη είναι τόσο πιστευτή που το έργο έχει γίνει viral στο
διαδίκτυο. Το λεωφορειάκι του Odeith μοιάζει, εν πρώτοις, να είναι ένα
παρατημένο όχημα σε έναν έρημο χώρο. Μόνον αν δει κανείς την προηγούμενη
της έναρξης της καλλιτεχνικής επέμβασης φωτογραφία διαπιστώνει ότι δεν
πρόκειται για όχημα.
Ο Odeith άρχισε να «τσιγκλά» τους θαυμαστές του, όπως αναφέρει το
ΑΠΕ, αναρτώντας φωτογραφία της τσιμεντένιας επιφάνειας και ζητώντας από
αυτούς να μαντέψουν σε τι θα την μεταλλάξει.
Δεν θέλησε να τους βασανίσει και τρεις μέρες αργότερα πόσταρε
φωτογραφία με το ολοκληρωμένο έργο. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι,
σήμερα, στον κόσμο του γκράφιτι ο Odeith είναι ο Άρχων της Οφθαλμαπάτης,
αφού πολλά είναι τα έργα του που «λυγίζουν» την ανθρώπινη λογική!
Σε αυτά συγκαταλέγεται και ο βάτραχος που φαίνεται να ξεπηδά μπροστά του!
« H δεύτερη συμφωνία που νομίζω ότι έχει πολύ μεγάλη σημασία, ειδικά για εμάς στην Ελλάδα, είναι η συμφωνία που υπογράφηκε μεταξύ ουσιαστικά της Ferrovie, της ιταλικής εταιρίας κρατικών σιδηροδρόμων, και του Υπουργείου Μεταφορών. Ουσιαστικά είναι μια επανεκκίνηση της σχέσης, την οποία αυτή τη στιγμή οικοδομούμε. Μια σχέση η οποία δοκιμάστηκε υπό την σκιά μιας μεγάλης τραγωδίας, της τραγωδίας των Τεμπών, που κόστισε τη ζωή σε 57 συμπολίτες μας. Αλλά είναι μια πολύ σημαντική συμφωνία, διότι αφενός η Ελλάδα καλείται να επενδύσει παραπάνω από 400 εκατομμύρια στην ουσιαστική αναβάθμιση του δικτύου, στην επισκευή ζημιών από μια μεγάλη κλιματική καταστροφή, μια μεγάλη πλημμύρα που είχαμε πέρυσι, στην εγκατάσταση των πιο σύγχρονων συστημάτων ασφαλείας. Και με τη σειρά της η ιταλική πλευρά δεσμεύεται να επενδύσει 360 εκατομμύρια ευρώ για να αποκτήσουμε καινούργια τρένα, καινούργια αμαξοστάσια, έτσι ώστε να μπορέσουν οι ελληνικοί σιδηρόδρομοι να φτάσουν στο επίπεδο που είνα...
Την τελευταία δεκαετία πολλοί και πολλές τό ἔχουν ρίξει στίς "δοκιμασίες". Τι να πρωτοθυμηθώ; τον Γιῶργο τον ΚαραΣΥΜΦΕΡΗ, ἐκείνη την γραῖα τη ΡΗΜΑΔ τον ΜΠΙΛΥ τον Μπρόεδρο τον Αρχιαποστολέα του Παραδείσου....Ι Ὅλα αὐτά τα "κόμματα" σερβιέτες (μίας χρήσης) τα χρειάζεται το σύστημα γιά νά εΠΗΔΙΔΟΝΤΑΙ σε "δοκιμασίες" οι δυσαρεστημένοι. Λειτουργοῦν σάν ἀνάχωμα καί εἶναι ἡ καλοσερβιρισμένη διέξοδος. Καί ἄν καμμιά φορά τσούζει ο κωλαρίγκος τους ποσῶς με ἐνδιαφέρει. Ἀλλά οι ἐπιπτώσεις ἀπό τις πολιτικές του προσωπικοῦ πού ἐπιλέγουν οι ρέποντες σε "δοκιμασίες" ἀποδεικνύονται μόνιμες καί ἰδιαίτερα ὀδυνηρές στό σύνολο του πληθυσμοῦ της χώρας. Καί γιά νά το κλείνουμε στά αποτέτοια μου ἄν οι "δοκιμαστές" θέλουν νά "καρφωθοῦν" πάνω στῆς γῆς τον ἄξονα. Οἱ ὑπόλοιποι τι φταῖμε;
H υπόθεση είναι «κουκιά μετρημένα». Ας την παρακολουθήσουμε. Στις 9 Ιούλη του 2024, η διοίκηση της ΔΥΠΑ (πρώην ΟΑΕΔ) δίνει με απευθείας ανάθεση το έργο «Αποκατάσταση του ΒΝΣ Λάρισας μετά την μερική καταστροφή του από την κακοκαιρία “Daniel”» σε μια εταιρία (με έδρα τη Βούλα Αττικής), έναντι συνολικής δαπάνης 1.295.943,20 ευρώ. Η έκπτωση που δίνει η εταιρία είναι μόλις 4%. Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Υπαλλήλων ΟΑΕΔ καταγγέλλει αμέσως το γεγονός. Παρεμβαίνει το Ελεγκτικό Συνέδριο. Η διοίκηση της ΔΥΠΑ, που έχει πιαστεί «με τη γίδα στην πλάτη», αρχίζει τις προσφυγές και τις ενστάσεις στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Περνάει έτσι ενάμισης χρόνος και ο βρεφονηπιακός σταθμός στη Γιάννουλη της Λάρισας παραμένει ανεπισκεύαστος και εκτός λειτουργίας. Θυμίζουμε ότι η κακοκαιρία Daniel, από την οποία υπέστη τις ζημιές το κτίριο, είχε γίνει τον Σεπτέμβρη του 2023. Οι εργαζόμενοι, με λεφτά των οποίων (Εργατική Εστία) έχει κατασκευαστεί ο σταθμός, διαμ...
Σχόλια