Συμπαράσταση στον αγώνα των εργαζομένων στα νοσοκομεία
Λήψη συνδέσμου
Facebook
X
Pinterest
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
Άλλες εφαρμογές
Η
ΕΡΓΑΣ ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα της
ΟΕΝΓΕ για έκφραση συμπαράστασης στον
αγώνα των γιατρών
και νοσηλευτών στα
νοσοκομεία της χώρας
που αγωνίζονται με αυταπάρνηση και σε
εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες για να
υπερασπίσουν το αναφαίρετο δικαίωμα
του λαού στην περίθαλψη και την υγεία.
Με
την παρουσία της στην κινητοποίηση που
κάλεσε η ΟΕΝΓΕ, για την Τρίτη 7 Απρίλη
στις 8.00 το πρωί, βρέθηκε στις πύλες των
νοσοκομείων, ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ, ΓΕΝΝΗΜΑΤΑΣ
ΚΑΙ ΝΙΚΑΙΑΣ και ανάρτησε πανό συμπαράστασης.
Γεννηματάς 7/4/20
Αυτές τις εξαιρετικές
στιγμές τα αιτήματα που πρέπει να
αγκαλιάσει όλος ο λαός είναι:
Στήριξη και
χρηματοδότηση όλων των αναγκών του
Δημόσιου Συστήματος Υγείας
Να προσληφθούν μόνιμοι γιατροί και
νοσηλευτές για να καλύψουν όλες τις
ανάγκες στα νοσοκομεία
Να λειτουργήσουν και να εξοπλιστούν
τώρα όλες οι ΜΕΘ των δημόσιων νοσοκομείων
και να επιταχθούν οι ιδιωτικές κλινικές
Να επιταχθούν τα διαγνωστικά τεστ των
ιδιωτικών κέντρων
Μέσα και είδη προστασίας και υγιεινής
για όλους τους υγειονομικούς.
Να ανοίξουν όλα τα κλειστά νοσοκομεία
που σφράγισε η πολιτική των μνημονίων
Με τον αγώνα μας
υπερασπίζουμε τη Δημόσια Δωρεάν Υγεία
Όχι στα νέα
αντιλαϊκά- αντεργατικά μέτρα. Αγώνας για την ανατροπή της πολιτικής κυβέρνησης- ΕΕ- ολιγαρχίας
« H δεύτερη συμφωνία που νομίζω ότι έχει πολύ μεγάλη σημασία, ειδικά για εμάς στην Ελλάδα, είναι η συμφωνία που υπογράφηκε μεταξύ ουσιαστικά της Ferrovie, της ιταλικής εταιρίας κρατικών σιδηροδρόμων, και του Υπουργείου Μεταφορών. Ουσιαστικά είναι μια επανεκκίνηση της σχέσης, την οποία αυτή τη στιγμή οικοδομούμε. Μια σχέση η οποία δοκιμάστηκε υπό την σκιά μιας μεγάλης τραγωδίας, της τραγωδίας των Τεμπών, που κόστισε τη ζωή σε 57 συμπολίτες μας. Αλλά είναι μια πολύ σημαντική συμφωνία, διότι αφενός η Ελλάδα καλείται να επενδύσει παραπάνω από 400 εκατομμύρια στην ουσιαστική αναβάθμιση του δικτύου, στην επισκευή ζημιών από μια μεγάλη κλιματική καταστροφή, μια μεγάλη πλημμύρα που είχαμε πέρυσι, στην εγκατάσταση των πιο σύγχρονων συστημάτων ασφαλείας. Και με τη σειρά της η ιταλική πλευρά δεσμεύεται να επενδύσει 360 εκατομμύρια ευρώ για να αποκτήσουμε καινούργια τρένα, καινούργια αμαξοστάσια, έτσι ώστε να μπορέσουν οι ελληνικοί σιδηρόδρομοι να φτάσουν στο επίπεδο που είνα...
Την τελευταία δεκαετία πολλοί και πολλές τό ἔχουν ρίξει στίς "δοκιμασίες". Τι να πρωτοθυμηθώ; τον Γιῶργο τον ΚαραΣΥΜΦΕΡΗ, ἐκείνη την γραῖα τη ΡΗΜΑΔ τον ΜΠΙΛΥ τον Μπρόεδρο τον Αρχιαποστολέα του Παραδείσου....Ι Ὅλα αὐτά τα "κόμματα" σερβιέτες (μίας χρήσης) τα χρειάζεται το σύστημα γιά νά εΠΗΔΙΔΟΝΤΑΙ σε "δοκιμασίες" οι δυσαρεστημένοι. Λειτουργοῦν σάν ἀνάχωμα καί εἶναι ἡ καλοσερβιρισμένη διέξοδος. Καί ἄν καμμιά φορά τσούζει ο κωλαρίγκος τους ποσῶς με ἐνδιαφέρει. Ἀλλά οι ἐπιπτώσεις ἀπό τις πολιτικές του προσωπικοῦ πού ἐπιλέγουν οι ρέποντες σε "δοκιμασίες" ἀποδεικνύονται μόνιμες καί ἰδιαίτερα ὀδυνηρές στό σύνολο του πληθυσμοῦ της χώρας. Καί γιά νά το κλείνουμε στά αποτέτοια μου ἄν οι "δοκιμαστές" θέλουν νά "καρφωθοῦν" πάνω στῆς γῆς τον ἄξονα. Οἱ ὑπόλοιποι τι φταῖμε;
H υπόθεση είναι «κουκιά μετρημένα». Ας την παρακολουθήσουμε. Στις 9 Ιούλη του 2024, η διοίκηση της ΔΥΠΑ (πρώην ΟΑΕΔ) δίνει με απευθείας ανάθεση το έργο «Αποκατάσταση του ΒΝΣ Λάρισας μετά την μερική καταστροφή του από την κακοκαιρία “Daniel”» σε μια εταιρία (με έδρα τη Βούλα Αττικής), έναντι συνολικής δαπάνης 1.295.943,20 ευρώ. Η έκπτωση που δίνει η εταιρία είναι μόλις 4%. Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Υπαλλήλων ΟΑΕΔ καταγγέλλει αμέσως το γεγονός. Παρεμβαίνει το Ελεγκτικό Συνέδριο. Η διοίκηση της ΔΥΠΑ, που έχει πιαστεί «με τη γίδα στην πλάτη», αρχίζει τις προσφυγές και τις ενστάσεις στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Περνάει έτσι ενάμισης χρόνος και ο βρεφονηπιακός σταθμός στη Γιάννουλη της Λάρισας παραμένει ανεπισκεύαστος και εκτός λειτουργίας. Θυμίζουμε ότι η κακοκαιρία Daniel, από την οποία υπέστη τις ζημιές το κτίριο, είχε γίνει τον Σεπτέμβρη του 2023. Οι εργαζόμενοι, με λεφτά των οποίων (Εργατική Εστία) έχει κατασκευαστεί ο σταθμός, διαμ...
Σχόλια