Τι είναι επένδυση σε ένα Φωτοβολταϊκό πάρκο;

Επένδυση σε Φωτοβολταϊκά πάρκα σημαίνει ότι, εγώ ο έλληνας φορολογούμενος στέλνω τα δικά μου λεφτά σε ένα Γερμανικό εργοστάσιο για να φτιάξει τα πάνελ, μετά δίνω το δικό
μου χωράφι σε έναν επενδυτή, μετά δίνω ξανά τα δικά μου λεφτά σε αυτόν τον επενδυτή για να αγοράσει από την γερμανία τον εξοπλισμό και να τον στήσει στο χωράφι μου, μετά αυτός ο επενδυτής θα πουλά σε εμένα τον φορολογούμενο που του έδωσα τα λεφτά μου ως επιδότηση για να φτιάξει την επένδυση του, το ρεύμα πέντε φορές ποιό ακριβό από ότι το αγοράζω από την ΔΕΗ για τα επόμενα είκοσι χρόνια.
Για αυτό μπήκε το πράσινο τέλος στον λογαριασμό της ΔΕΗ.
Αυτό είναι η επένδυση στις ΑΠΕ.
Εγώ βάζω τα λεφτά, και εγώ εγγυούμαι να αγοράζω το ρεύμα πέντε φορές ακριβότερο, για είκοσι χρόνια, για να έχει κέρδη και δουλειά ο Γερμανός.
Θα μου πείτε τώρα να μην σωθεί το περιβάλλον, ναι να σωθεί το περιβάλλον, αλλά αντί να στέλνουμε κάθε χρόνο ένα τσουβάλι λεφτά ως κέρδη και ως επιδότησης στους ιδιοκτήτες και κατασκευαστές των ΑΠΕ, θα μπορούσαμε εμείς να κάνουμε δωρεάν το εισιτήριο στις αστικές συγκοινωνίες ή θα μπορούσαμε να εξηλεκτρίσουμε και να αναπτύξουμε τα τρένα στην Ελλάδα και έτσι θα μειώναμε περισσότερο την μόλυνση του περιβάλλοντος.
Γιατί να επιδοτεί ο έλληνας της ανεμογεννήτριες των Γερμανών για είκοσι χρόνια και γιατί να μην είναι δωρεάν τα λεωφορεία για είκοσι χρόνια; Ποιό από τα δύο συμφέρει καλύτερα τον Έλληνα και ποιό θα μειώσει ποιό πολύ την μόλυνση του περιβάλλοντος;

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανυπολόγιστη η καταστροφή στην Βόρεια Εύβοια

Ανεμογεννήτριες: Μικρό όφελος - μεγάλη καταστροφή λένε τώρα οι επιστήμονες.