Απόλυση με ...ονοματεπώνυμο

Ζούμε τόσον καιρό σε ομηρία… Κάθε μέρα και μια νέα απειλή. Θα απολυθούν οι επίορκοι, θα μετατεθούν οι κάτω των 12 χρόνων. Οι ΑΣΕΠίτες δε θα περάσουν από αξιολόγηση. Τα ποσοστά των αξιολογούμενων που θα προαχθούν ή θα μείνουν στάσιμοι θα είναι…. ή τόσα. Δεν θα προχωρούν όλοι. Οι μισθοί θα κατέβουν τόσο και μετά άλλο τόσο…. Θα βγουν υπεράριθμοι με τόσες ώρες. Θα κλείσουν τα σχολεία με αυτά τα κριτήρια. Θα συγχωνευτούν με τα άλλα! Οι οργανικές θα χαθούν όταν κλείσουν οι οργανισμοί. Διαθεσιμότητες, όχι απολύσεις! Απολύσεις-όχι διαθεσιμότητες. Μετατάξεις-όχι απολύσεις. Στάση εργασίας, όχι απεργία. Δεκαήμερο προσφορών αγωνιστικότητας, Καμία εκδήλωση. Να ενημερώσουμε τους γονείς. Μα αυτοί είναι απέναντι μας. Μαθητές σε καταλήψεις, κι εμείς οι υπερασπιστές των δικαιωμάτων τους ή οι καταστολείς τους;
Να κάνω το μάθημα καλά, να αποκτήσουν εφόδια, με τη μόρφωση πας μπροστά. Να μάθω να χρησιμοποιώ το διαδραστικό. Το προωθεί το υπουργείο. Ποιος ξέρει πόσα λαμόγια να φάγανε κι από αυτό. Αλλά βρε αδελφέ, θα κάνω πιο ελκυστικό το μάθημα. Η εικόνα τα καθηλώνει, κάτι μπορεί να τους μείνει. Να ξεχάσουν και για λίγο την πείνα τους(πάλι μου σωριάστηκε η Βανέσα! ), να ξεχάσουν πως δεν έχουν ρεύμα στο σπίτι, κι ο μπαμπάς είναι τρία χρόνια άνεργος, τώρα διώξανε και τη μαμά! Να ξεχάσουν που χθες ακουγόταν οι φωνές τους απέξω που τσακωνότανε, γιατί δεν τα βγάζουν πέρα!
Να πάω και στο σεμινάριο για την ειδική αγωγή! Δε μου περισσεύουν τα λεφτά, αλλά πρέπει να μαζέψω χαρτιά, μόρια. Ίσως να με αξιολογήσουν θετικά και να μη με απολύσουν. Άλλωστε, τη δική μου ειδικότητα την χρειάζονται! Δε μπορεί να σταθεί σχολείο χωρίς εμάς!!
Και σήμερα πρωί πρωί ήρθε η συναδέλφισα που όλο για αυτά πού έρχονται μιλάει να μας μαυρίσει την ψυχή. Να δέσουμε ένα σκοινί να πάμε να πνιγούμε! Τι μας τσαμπουνάει για αγώνες και απάντηση στο δρόμο!! Και δικαιολογεί και τον κλάδο που δεν ξεσηκώνεται!!
Εγώ ΣΥΡΙΖΑ θα ψηφίσω και η ζωή μου θα ξαναγίνει σαν και πρώτα!! Δεν είναι και τόσο πρωτότυπα αυτά που λέει, δεν πρόκειται και να αλλάξουν πολλά, αλλά κάτι μπορεί να γίνει! Και στα συνδικαλιστικά μας όργανα ψήφισα καλά παιδιά. Τρέχουν, ενημερώνουν. Άλλωστε, αυτοί λένε πως με αλλαγή των συσχετισμών στην ομοσπονδία, θα αλλάξουν πολλά. Κι εγώ τους πιστεύω. Χρόνια τώρα με εκπροσωπούν στα διάφορα όργανα. Είναι το άγρυπνο μάτι μου! Τους έχω αναθέσει τα πάντα. Είμαι συνειδητός ψηφοφόρος και συμμετέχω πάντα. Άσε μωρέ να λέει αυτή τα δικά της! Κινδυνολογίες! Εμάς δεν θα μας αγγίξουνε. Θα βγούμε και κερδισμένοι από το μισθολόγιο! Πού να τρέχω τώρα σε συνελεύσεις και επιτροπές αγώνα!!
Α, μα τι έγινε; Που πήγε ο μισθός μου; Από μένα το φτωχό εκπαιδευτικό βρήκαν να τα πάρουν; Να πάνε να πιάσουν τα λαμόγια που τα έτρωγαν τόσα χρόνια και τους συνδικαλιστές που τους κάνουνε πλάτες!! Αλλά αυτούς τους αφήνουν! Αυτοί μας έφεραν ως εδώ! Ποιο σύστημα; Ένα είναι το σύστημα κι είναι παντοδύναμο! Παλεύεται αυτό το θηρίο;
Ε, τουλάχιστον εμάς δε θα μας απολύσουν. Δε γίνεται να λειτουργήσουν έτσι!
Πως έγινε αυτό; Μέσα σε μια βραδιά 2672 απολύσεις!!! Μα εγώ κατέβηκα στην πορεία! Έκανα και μια μέρα απεργία. Και στα χημικά στάθηκα και πάλεψα! Και για την απεργία στην επιστράτευση είπα «ναι», και αυτοί πώς έκαναν το ναι μου όχι; Και από πάνω με εγκαλούν γιατί λέει δεν το εννοούσα! Λες και με αφήσανε να το δείξω.
Είναι και το δικό μου όνομα στην απόλυση!! Δεν το πιστεύω! Αφού άλλους είχαν πει ότι θα διώξουν!! Κι η οικογένεια μου που δεν έχει άλλο εισόδημα από το δικό μου; Η γυναίκα μου έχει προ πολλού απολυθεί από τον ιδιωτικό τομέα! Κι η Άννα μου που σπουδάζει; Πως θα της πω γύρνα πίσω; Και το δάνειο που ξεπληρώνω; Θα χάσω και το σπίτι μου!
ΓΙΑΤΙ;;; Ήμουν τόσα χρόνια υποδειγματικός! Ούτε αναρρωτική δεν έπαιρνα ποτέ, ούτε γονική ούτε τέτοια! Εγώ ήξερα πως αφορά κάποιους άλλους, κάποιους παιδεραστές, τρελούς, κλέφτες, ανεπαρκείς. Εγώ δεν ήμουν σε αυτή την κατηγορία!
Θα έχουν κάνει κάποιο λάθος!! Δε μπορεί!! Δεν είναι δυνατόν!! Ξαφνικά θυμήθηκα τη συναδέλφισα που επέμενε να μιλάει για αγώνες! Ρε μπας κι έχει δίκιο;
Τώρα μπρος στην προοπτική της απόλυσης, βλέπω ότι τελικά δεν με βοήθησαν και πολύ οι αυταπάτες! Ρε μήπως το θηρίο δεν είναι ανίκητο; Μήπως μπορώ να αλλάξω τα πράγματα; Ο δρόμος του αγώνα που και δύσκολος και μακροχρόνιος είναι, με κάνει να βαστάω. Ξέρω πια πως δεν θα είναι εύκολο, αλλά δεν έχω πια άλλη λύση!! Εγώ είμαι μέρος της λύσης!!

Και το πιο σημαντικό; Σε αυτή τη μάχη, δεν είμαι μόνος!!! Εκεί στο δρόμο του αγώνα, πραγματικούς συντρόφους!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανυπολόγιστη η καταστροφή στην Βόρεια Εύβοια

Μπορεί τα έργα να μην ολοκληρώνονται στον προβλεπόμενο χρόνο, όμως υπηρεσίες και ανάδοχοι ενεργούν αστραπιαία όταν πρόκειται να δοθούν στους δεύτερους παρατάσεις.