Σ. Μπούκουρας: "Προσπάθησα 2 φορές να κρεμαστώ στο κελί μου"

Δεν δέχτηκε να απαντήσει στις ερωτήσεις που του υπέβαλλαν οι ειδικές ανακρίτριες, ο ανεξάρτητος πλέον βουλευτής Στάθης Μπούκουρας, ο οποίος μεταφέρθηκε σήμερα στο Εφετείο της Αθήνας, προκειμένου να απολογηθεί συμπληρωτικά για την κατηγορία της παράνομης κατοχής όπλου με σκοπό τον εφοδιασμό εγκληματικής οργάνωσης. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Στάθης Μπούκουρας ανέφερε ενώπιον των ανακριτριών: «Έχω απαντήσει μέσω του υπομνήματός μου. Δεν επιθυμώ να απαντήσω σε ερωτήσεις σας και ασκώ το δικαίωμα της σιωπής. Θεωρώ τις ερωτήσεις προκατειλημμένες. Δεν θέλω να απαντήσω ούτε και να παραμείνω στο ανακριτικό γραφείο».
Ο προφυλακισμένος ανεξάρτητος πλέον βουλευτής, κατά τις ίδιες πληροφορίες ανέφερε ακόμη στις ανακρίτριες: «Δεν μπορώ να σας απαντήσω. Δεν είμαι σε κατάλληλη ψυχική κατάσταση. Θέλω να πάω στα παιδιά μου. Είμαι ένας νεκρός άνθρωπος. Δεν είμαι ούτε φασίστας ούτε ναζιστής. Το απέδειξα. Είμαι νεκρός, είμαι ένας άδειος άνθρωπος χωρίς τα παιδιά μου. Έχω χάσει 16 κιλά σε τέσσερις μήνες. Έφυγα, ανεξαρτητοποιήθηκα, με διώξανε. Έχω επιχειρήσει δύο φορές να κρεμαστώ στο κελί μου». Ο συνήγορος του Στάθη Μπούκουρα, κ. Αλέξης Κούγιας, σε δήλωσή του έκανε λόγο για σκληρούς όρους ανάκρισης και κατήγγειλε μεθόδους ιεράς εξέτασης, όπως επίσης και ότι οι δικαστικοί λειτουργοί που διενεργούν την ανάκριση ζήτησαν από τον εντολέα του να μιλήσει κατά άλλων κατηγορουμένων με αντάλλαγμα την ελευθερία του.
Για την συγκεκριμένη κατηγορία, δηλαδή την παράνομη οπλοκατοχή, ο Στάθης Μπούκουρας αφέθηκε ελεύθερος, πλην όμως, μετά το πέρας της απολογίας του, επέστρεψε στις φυλακές Ναυπλίου όπου κρατείται προσωρινά για το αδίκημα της εγκληματικής οργάνωσης. Σύμφωνα με άλλες πληροφορίες πάντως, ο ανεξάρτητος βουλευτής, που οδηγήθηκε ξανά στο κελί των φυλακών Ναυπλίου, λιποθύμησε μέσα στο γραφείο των ανακριτριών, με συνέπεια να διακοπεί για αρκετή ώρα η απολογία του. Ο κ. Μπούκουρας αρνήθηκε τις κατηγορίες που του αποδίδονται, ενώ δήλωσε ότι ποτέ δεν ήταν μέλος της Χρυσής Αυγής.
Την ίδια ώρα, σύμφωνα με πληροφορίες, ενώπιον της Δικαιοσύνης θα βρεθούν στις 6 Ιουνίου ο βουλευτής Δημήτρης Κουκούτσης, στις 10 του μήνα ο Νίκος Κούζηλος, στις 12 και 13 Ιουνίου η σύζυγος του Μιχαλολιάκου, Ελένη Ζαρούλια και ο Μιχάλης Αρβανίτης, ενώ στις 16 Ιουνίου ο Χρυσοβαλάντης Αλεξόπουλος ο οποίος έχει αποχωρήσει από την κοινοβουλευτική ομάδα της Χρυσής Αυγής, μιλώντας ευθέως για παράνομες ενέργειες.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανυπολόγιστη η καταστροφή στην Βόρεια Εύβοια

Ανεμογεννήτριες: Μικρό όφελος - μεγάλη καταστροφή λένε τώρα οι επιστήμονες.