Ετος Ναι και Όχι.

Ημερολόγιο 2015.
Ετος Ναι και Όχι.
Προσωπικές εμπειρίες.
Με πήρε τηλέφωνο ο ΟΤΕ και μου είπε ότι έχω απλήρωτο ποσό. 

Και αν δεν ψηφίσω ναι και όχι θα μου το κόψουν.
Και μάλιστα συριζα.
Με έκοψε κρύος ιδρώτας....
Θα σκάσει στα χέρια μου;;; 



Ο τύπος απο τον ΟΤΕ λεγόταν Τρόμπας.
Γνωστός στην επικράτεια.
Πόσες φορές δεν έχετε ακούσει τι Τρόμπας είσαι;
Είχε έρθει η Κυριακή. 

Μια Κυριακή ποιός το περίμενε πως θα ήταν Κυριακή;
Ολο αυτό το διάστημα είχα γυρίσει πόλεις και χωριά.
Σπίτι το σπίτι.
Άλλοτε μονάχος άλλωτε  με πολυπληθή ομάδα δύο (2) ατόμων.
Άλλοτε μας τρατάρανε κεράσματα και ευχές για επιτυχία και άλλοτε ξεράσματα και κατάρες του στύλ "αει να μου χαθείς σοβιετία"
Κατά διαστήματα επικοινωνούσα  με Ανώτερα Στελέχη.
Πάντα ρωτούσα για τα νέα του Αγώνα μας.
"Συνέχα τον αγώνα" μου λέγανε, εμείς σχεδιάζουμε.
Τι ακριβώς σχεδιάζετε ρώτησα σε κάποια ιστορική στιγμή.
Η στιγμή απέκτησε ιστορική αξία με αφορμή την απάντηση.
"Τις βίλες στην Μύκονο και Ελβετία" ρε περίεργε μου ξεκαθάρισε ο συναγωνιστής.
Ηταν ο υπουργός που ασχολείται με τα Αγγούρια.
Ξέρετε εσεις.
Οι αγωνιστές -πόσο μάλιστα οι Υπουργοί-  πρέπει να τιμούνται με Σταύρωμα την κατάλληλη στιγμή.
Πήρα θάρρος.
Έχουν σχέδιο Α και Β και Γ.
Ναι ρε και Γ(άμα) αν χρειαστεί.
Το βράδυ έφθασε.
Τι γίνεται θα κερδίσουμε;


Αν δεν χάσουμε θα κερδίσουμε μου απάντησε με σιγουριά ο καθοδηγητής, ο γνωστός υπουργός των Αγγουριών.
Και ΝΑΙ κέρδισε το οχι.
Ξεχυθήκαμε έξω.
Στην αρχή λίγοι, μετά γίναμε ποτάμι.
Τουλάχιστον πέντε (5) άτομα.
Ο ένας έφερε και μια σημαία.
Ηταν του Παναμά.

Μια αμβιβολία άρχισε να δημιουργείται μέσα μου.
 Πήρα τον υπουργό.
 Αυτόν των Αγγουριών
 Δεν απαντούσε.

......Συνεχίζεται




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανυπολόγιστη η καταστροφή στην Βόρεια Εύβοια

Ανεμογεννήτριες: Μικρό όφελος - μεγάλη καταστροφή λένε τώρα οι επιστήμονες.